eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekDOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ (2)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465540

1.5.8.) Numer faksu: 957461704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbdcbd74-76d9-4016-bcd8-db0b599f39c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035994/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa urządzeń elektryczno-mechanicznych
1) Agregat prądotwórczy przenośny 7,7 kW
2) Agregat prądotwórczy przenośny 2,5 kW
3) Akumulatorowe stacje ładujące
4) Nagrzewnica spalinowa
5) Solarne generatory prądu
6) Rozdzielacze , przedłużacze
7) Nagrzewnica elektryczna
8) Pilarka ratownicza
9) Przecinarka do stali i betonu
10) Poduszki wysokiego ciśnienia
11) Pompa do wody brudnej
12) Pilarka łańcuchowa
13) Najaśnice akumulatorowe
14) Przenośne maszty oświetleniowe
15) Przeciągarka linowa
16) Wyciągarka przenośna
17) Elektryczna pompa zanurzeniowa
18) Pompa pływająca
19) Kamera termowizyjna
20) Latarki akumulatorowe
21) Latarki nasobne
22) Pompa szlamowa
23) Przenośny miernik gazu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

43812000-8 - Piły

42417100-3 - Podnośniki lub przenośniki pneumatyczne

42122130-0 - Pompy wodne

42414210-6 - Suwnice

38651600-9 - Kamery cyfrowe

31521320-3 - Latarki

38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów

4.5.5.) Wartość części: 343464,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu medycznego
1) Łózko szpitalne szt
2) Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym
3) Apteczki taktyczne
4) Torby modułowe PSP-R1
5) Mobilny namiot medyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 341000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 urządzenia do wody pitnej
1) Paczkowarka do wody pitnej – mobilna
2) Urządzenie do dezynfekcji wody – mobilne

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 sprzęt kwatermistrzowski
1) Namiot
2) Kuchnia polowa
3) Koc-śpiwór-karimata
4) Stolik polowy
5) Namiot pawilonowy
6) Krzesło polowe
7) Łóżko polowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211400-6 - Kuchnia polowa

39511100-8 - Koce

39522540-4 - Śpiwory

39143310-2 - Stoliki

37414100-4 - Materace do spania

39112000-0 - Krzesła

39522520-8 - Łóżka polowe

4.5.5.) Wartość części: 133200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 sprzęt pomocniczy
1) Pomocniczy sprzet do usuwania katastrof
2) Ręczny sprzęt burzący
3) Drabiny nasadkowe
4) Hełmy ochronne
5) Hełmy ochronne szt
6) Okulary ochronne
7) Ubrania przeciwdeszczowe
8) Rękawice techniczne
9) Buty gumowe
10) Spodnio-buty
11) Oświetlenie chemiczne
12) Taśmy ostrzegawcze – plastrony
13) Szelki ochronne
14) Kanister paliwa
15) Koc gaśniczy
16) Gaśnica proszkowa 6kg
17) Węże do wody - zestaw
18) Zbiorniki wody
19) Indywidualne filtry wody

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511400-9 - Siekiery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511100-6 - Szpadle i szufle

44512300-5 - Młotki

44423200-3 - Drabiny

18444111-4 - Hełmy ochronne

18142000-6 - Okulary ochronne

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18141000-9 - Rękawice robocze

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

44424200-0 - Taśma przylepna

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

44611000-6 - Zbiorniki

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

44165100-5 - Węże

44613500-5 - Pojemniki na wodę

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 132600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
1) Plecaki medyczne z wyposażeniem
2) Nosze płachtowe
3) Nosze typ sked
4) Nosze składane
5) Deski ortopedyczne
6) AED
7) Kamizelka KED
8) Trójkąt ratowniczy i sprzęt wysokościowy
9) Zestaw triage
10) Materiały opatrunkowe
11) Środki sanitarno-higieniczne
12) Środki ochrony dróg oddechowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192160-1 - Nosze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

39525300-1 - Kamizelki ratunkowe

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33141110-4 - Opatrunki

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.