Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416293/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa całodobowego centrum opiekuńczo-mieszkalnego dla 20 osób w Połańcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9466691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa całodobowego centrum opiekuńczo-mieszkalnego dla 20 osób w Połańcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97e8c3e3-69bc-4f53-8d5d-7ec505e5cc1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047083/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa całodobowego centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Połańcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.249.2024.TIB-4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10504744,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej budowy budynku centrum opiekuńczo-mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowę przedmiotowego budynku w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zamówienie obejmuje również zakup niezbędnego wyposażenia. Inwestycja realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Załączony PFU - stanowi podstawę do oszacowania i wykonania robót.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4. Zamawiający zamieszcza pomocniczo przedmiar, z zastrzeżeniem że nie stanowi on podstawy do oszacowania i wykonania zamówienia oraz do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
5.1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej tj:
a) opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ust. 3 Prawo budowlane, dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych ocen, ekspertyz, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji robót,
c) uzyskanie materiałów do projektowania wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych,
d) przygotowanie i złożenie wniosku o wyłączenie części działki z produkcji leśnej, przygotowanie i złożenie wniosku o wycinkę istniejących drzew -jeżeli będzie wymagany,
e) wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci : ciepłowniczej oraz wodno-kanalizacyjnej oraz wykona wszystkie przyłącza określone w PFU.
f) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich
podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
g) dokumentacja techniczna musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
h) wszelkie inne dokumenty i opracowania wymienione w załączonym PFU,
i) jak również dokumenty do odbioru robót i przekazania inwestycji do użytkowania.
5.1.2. Wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
5.1.3. Zakup, dostawę i montaż wyposażenia i sprzętu opisanego w PFU.
5.1.4. Wykonawca zapewni wszelkie konieczne materiały do realizacji inwestycji, w tym usunie ewentualne szkody powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz uporządkuje i odtworzy teren po zakończeniu robót, wraz z uporządkowaniem terenów przyległych i dróg dojazdowych.
5.1.5. 3.1.4 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego przed złożeniem dokumentacji na pozwolenie na budowę.
5.1.6. 3.1.5 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę.
5.1.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników.
5.1.8. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
5.1.9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.
5.1.10. Jeżeli podczas wykonywania robót wystąpi wysoki poziom wód gruntowych, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odwodnienie wykopów, według własnej technologii w oferowanej cenie ryczałtowej zadania.
5.1.11. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona obsługę geodezyjną zadania, w tym inwentaryzację powykonawczą, przez uprawnionego geodetę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5.1.12. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.
6. Uwzględniając pytania i odpowiedzi do unieważnionego postępowania znak TI.271.140.2024.TIB-4 dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje, że:
6.1.1. Ławy fundamentowe mają być izolowane pionowo i poziomo.
6.1.2. Okna w budynku mają być wykonane z PCV.
6.1.3. Oświetlenie zewnętrze -zamówienie obejmuje montaż 16 sztuk słupów z oprawami o mocy 50 W.
6.1.4. Wskazane w PFU przyłącza należy wykonać do wpięcia w sieć główną.
6.1.5. Pomieszczenia w których ma być zastosowany system kontroli dostępu to: administracja, dyżurka 1.46, pokój socjalny 1.47, pomieszczenie socjalne 1.53, kotłownia 1.76, cała część kuchenna.
6.1.6. Na terenie inwestycji nie zinwentaryzowano pomników przyrody.
6.1.7. Pom. techniczne (1.52.)-przeznaczenie- na szafę RACK.
6.1.8. Posiłki dla uczestników-forma cateringu.
6.1.9. Przyłącza wod.-kan. i miejskiej sieci ciepłowniczej -uzyskanie warunków i wykonanie przyłączy jest po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć przyłącza do nowoprojektowanej ulicy Lipowej – w załączeniu PZT ul. Lipowa.
6.1.10. Źródło ciepła placówki – miejska sieć ciepłownicza.
6.1.11. Wykonanie zjazdu oraz uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń leży po stronie wykonawcy.
6.1.12. Wykonawca w ramach umowy ma uzyskać odrolnienie/odlesienie części działki. Nie przewiduje się podziału działki pod inwestycję.
6.1.13. Warunki przyłączenia do sieci światłowodowej- Zamawiający dopuszcza uzyskanie warunków przyłączenia do sieci światłowodowej i wykonania przyłącza od innego operatora. Przewidywana długość sieci około 463 mb wraz z 5 studniami teletechnicznymi.
6.1.14. Zamawiający udostępnia link do BIP UMiG w Połańcu gdzie zmieszczona jest Uchwała Nr XLIX/309/2017 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 26 października 2017 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru "Połaniec - Lipowa"
https://polaniec.bip.gov.pl/uchwaly-2017/uchwala-nr-xlix-309-2017.html
7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
9. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
11. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
13. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
14. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia:
- na roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 48 miesięcy, a max. 60 miesięcy.
- na zakupione wyposażenie i sprzęt 24 m-ce.
Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8090000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8749000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8090000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termobud A. J. Kowal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8172003856
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMOBUD A.J. KOWAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TERMOBUD A.J. KOWAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8090000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z parkingiem podziemnym dla Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.