eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL REHABILITACYJNY DLA DZIECI W JASTRZĘBIU ZDROJU

1.3.) Oddział zamawiającego: w Jastrzębiu-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324761451

1.5.8.) Numer faksu: 324751727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpitalwsr@szpitalwsr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalwsr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98ac1f83-7a0b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ac1f83-7a0b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00212964/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 461935,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa stacjonarnego robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych TYP 1 na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu – Zdroju.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania i parametry, jakie muszą spełniać urządzenia robotyczne do rehabilitacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Oferowane przez Wykonawcę urządzenie robotyczne do rehabilitacji, w szczególności:
a) musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
b) musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w 2023 r., nieużywane, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich, wolne od jakichkolwiek obciążeń ustanowionych na rzecz osób trzecich, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie i należycie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletnie i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych
c) spełniać wszelkie wymagania wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego i SWZ w tym zakresie, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa etc. i odpowiadać wymogom, jakie nadają na nieodpowiednie Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających na to dokumentów,
d) musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
e) musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu, producenta i rok produkcji,
f) nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu składania ofert.
4. Przedmiot umowy obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację oraz świadczenie pełnego bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji i rękojmi.
5. Transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.
6. Wykonawca zaprogramuje urządzenia w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań Zamawiającego zgodnie z parametrami wymienionymi w SWZ, dostarczy do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i uruchomi urządzenie.
7. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę w sposób nieutrudniający utrzymania ciągłej pracy szpitala. Wykonawca dokona wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt instruktażu wytypowanego personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej, w siedzibie Zamawiającego.
9. Wykonawca przeprowadzi instruktaż wyznaczonych przez Zamawiającego:
a) pracowników bezpośredniej obsługi przedmiotu zamówienia – w zakresie obsługi technicznej i bezpieczeństwa pracy,
b) pracowników zaplecza technicznego – w zakresie nadzorowania sieci instalacji oraz pracowników zaplecza informatycznego – w zakresie nadzorowania sieci informatycznej.
10. Instruktaż zostanie przeprowadzony w terminie nie później niż do 2 dni roboczych po dostawie i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o ww. czynnościach.
11. Instruktaż zostanie potwierdzony protokołem oraz certyfikatami dla uczestników szkolenia.
12. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania przeglądów okresowych oraz konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia (m.in. wykonanie konserwacji części mechanicznych i elektrycznych, sprawdzenie poprawności działania oraz wymagań parametrów technicznych), z częstotliwością odpowiadającą potrzebom wynikającym z celu zapewnienia sprawności działania sprzętu, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku, w siedzibie Zamawiającego. Po przeprowadzeniu ww. czynności Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu z wykonanych czynności do paszportu technicznego z wykonanych czynności.
13. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca wykonuje nieodpłatnie serwis gwarancyjny potwierdzony protokołem oraz wpisem w paszporcie technicznym. Serwis obejmuje koszt dojazdu, roboczogodziny, oraz wymianę części zużywalnych (lub wyeksploatowanych).
14. Warunki realizacji zamówienia, dostawy i informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 253639,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa stacjonarnego robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych TYP 2 na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu – Zdroju.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania i parametry, jakie muszą spełniać urządzenia robotyczne do rehabilitacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Oferowane przez Wykonawcę urządzenie robotyczne do rehabilitacji, w szczególności:
a) musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
b) musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w 2023 r., nieużywane, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich, wolne od jakichkolwiek obciążeń ustanowionych na rzecz osób trzecich, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie i należycie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletnie i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych
c) spełniać wszelkie wymagania wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego i SWZ w tym zakresie, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa etc. i odpowiadać wymogom, jakie nadają na nieodpowiednie Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających na to dokumentów,
d) musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
e) musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu, producenta i rok produkcji,
f) nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu składania ofert.
4. Przedmiot umowy obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację oraz świadczenie pełnego bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji i rękojmi.
5. Transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.
6. Wykonawca zaprogramuje urządzenia w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań Zamawiającego zgodnie z parametrami wymienionymi w SWZ, dostarczy do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i uruchomi urządzenie.
7. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę w sposób nieutrudniający utrzymania ciągłej pracy szpitala. Wykonawca dokona wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt instruktażu wytypowanego personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej, w siedzibie Zamawiającego.
9. Wykonawca przeprowadzi instruktaż wyznaczonych przez Zamawiającego:
a) pracowników bezpośredniej obsługi przedmiotu zamówienia – w zakresie obsługi technicznej i bezpieczeństwa pracy,
b) pracowników zaplecza technicznego – w zakresie nadzorowania sieci instalacji oraz pracowników zaplecza informatycznego – w zakresie nadzorowania sieci informatycznej.
10. Instruktaż zostanie przeprowadzony w terminie nie później niż do 2 dni roboczych po dostawie i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o ww. czynnościach.
11. Instruktaż zostanie potwierdzony protokołem oraz certyfikatami dla uczestników szkolenia.
12. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania przeglądów okresowych oraz konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia (m.in. wykonanie konserwacji części mechanicznych i elektrycznych, sprawdzenie poprawności działania oraz wymagań parametrów technicznych), z częstotliwością odpowiadającą potrzebom wynikającym z celu zapewnienia sprawności działania sprzętu, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku, w siedzibie Zamawiającego. Po przeprowadzeniu ww. czynności Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu z wykonanych czynności do paszportu technicznego z wykonanych czynności.
13. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca wykonuje nieodpłatnie serwis gwarancyjny potwierdzony protokołem oraz wpisem w paszporcie technicznym. Serwis obejmuje koszt dojazdu, roboczogodziny, oraz wymianę części zużywalnych (lub wyeksploatowanych).
14. Warunki realizacji zamówienia, dostawy i informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 208296,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275028,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275999,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275999,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984

7.3.3) Ulica: Leonidasa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275999,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224959,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224959,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224959,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Technomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138

7.3.3) Ulica: Szparagowa

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224959,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.