Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476598/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00477461/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania antywirusowego typu smart security dla jednostek Politechniki Opolskiej oraz maszyny wirtualnej serwer ochrony stron WWW WAF (Web Application Firewall).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774498175
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.urbaniak@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,110687,a93beb2018a35bf68b010de5a7656178.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania antywirusowego typu smart security dla jednostek Politechniki Opolskiej oraz maszyny wirtualnej serwer ochrony stron WWW WAF (Web Application Firewall).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d12f797-7493-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013371/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.30 Dostawa oprogramowania antywirusowego typu smart security dla jednostek Politechniki Opolskiej oraz maszyny wirtualnej serwer ochrony stron WWW WAF (Web Application Firewall).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476598/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/39/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest:
1) dostawa oprogramowania antywirusowego typu smart security dla jednostek Zamawiającego, zwanego dalej Oprogramowaniem, w drodze udzielenia Zamawiającemu licencji / sublicencji;
2) serwer ochrony stron WWW WAF (Web Application Firewall) - maszyna wirtualna;
3) udostępnianie nowych wersji Oprogramowania (w tym aktualizację licencji/ sublicencji jeżeli wymagane);
4) świadczenie asysty technicznej dla Oprogramowania w zakresie jego prawidłowej konfiguracji, rozwiązywania problemów technicznych w nieprawidłowym działaniu przez Wykonawcę lub Producenta Oprogramowania, w dni robocze w godzinach 8-14.
2. Przedmiot umowy składa się z:
1) zamówienia gwarantowanego:
- ochronę stacji roboczych, serwerów oraz urządzeń mobilnych poprzez instalację na urządzeniu końcowym.
- ochronę skrzynek pocztowych opartych na rozwiązaniu Microsoft Exchange 2016 poprzez instalację oprogramowania na roli Edge lub Mailbox. - 1921 sztuk
- Serwer ochrony stron WWW WAF (Web Application Firewall) maszyna wirtualna. - 1 sztuka
2) Zamówienia opcjonalnego
- ochronę stacji roboczych, serwerów oraz urządzeń mobilnych poprzez instalację na urządzeniu końcowym.
- ochronę skrzynek pocztowych opartych na rozwiązaniu Microsoft Exchange 2016 poprzez instalację oprogramowania na roli Edge lub Mailbox. - 500 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294353,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294353,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294353,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380041717
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294353,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.