Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483266/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa pasz dla bydła, dodatków mineralnych, śruty rzepakowej i sojowej".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radzików IHAR
1.5.2.) Miejscowość: Radzików
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zd.radzikow@ihar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdhar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ihar-pibzdradzikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
hodowla twórcza i zachowawcza nasion pszenicy ozimej i jęczmienia jarego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa pasz dla bydła, dodatków mineralnych, śruty rzepakowej i sojowej".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7410d3bd-7e2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00170042/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup pasz treściwych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/IHAR-PIBZD.PN.D 12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308331,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Śruta rzepakowailość: 30,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 50925 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Śruta sojowailość: 30,0t
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 86111,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Młóto browarnianeilość: 180,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 50925,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sypki tłuszcz chroniony (*Palmit16) lub równoważnyilość: 5,0 t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dodatki mineralneilość: 3,6t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 17592,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka paszowa dla jałówekilość: 1,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 3703,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka Paszowa dla krów zasuszonych 1adaptacjailość: 1,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 6018,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mineralna mieszanka paszowa dla krów zasuszonych 2 adaptacjailość: 1,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 6018,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnoporcjowy preparat mleko zastępczy dla cielątilość: 3,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 27777,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka paszowa uzupełniająca dla cielątilość: 3,0t.
czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 12962,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 ust.1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
INNE PRZETARGI RADZIKÓW
- Dostawa i montaż okien wraz z demontażem starych okien w budynku łącznika szklarniowego w IHAR-PIB oddział w Jadwisinie
- Dostawa 2 sterylizatorów kulkowych do IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- Dostawa wirówki z chłodzeniem do IHAR-PIB
- Dostawa, montaż i uruchomienie drona oraz przeprowadzenie szkolenia uprawniającego do pilotażu dronów i szkolenia z teledetekcji multispektralnej dla IHAR-PIB Oddział w Jadwisinie
więcej: przetargi RADZIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywne dostawy pasz dla bydła w RZD Grabów, w podziale na 10 części zamówienia
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu w podziale na 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.