Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488855/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu kontroli dostępu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 798144097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu kontroli dostępu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d266b27-8003-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, umowa o dofinansowanie z dnia 29 grudnia 2017 roku, nr RPPK.01.02.00-18-0085/17-00 z późniejszymi aneksami. - Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.60.2023.JB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127279,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wraz z usługą montażu i konfiguracji elementów rozbudowy systemu kontroli dostępu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Rozdziału III oraz załącznik nr 1 do Rozdziału II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138790,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138790,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138790,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LCONTROL Łukasz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133511838
7.3.3) Ulica: Chmielnik 13G
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 36-016
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138790,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- WYKONANIE USŁUGI USUNIĘCIA USTEREK INSTALACJI P.POŻ W OBIEKTACH ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE - HALA STOLARSKO-TAPICERSKA ORAZ HALA MAGAZYNOWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. Karola Szymanowskiego w Rzeszowie
- Dostawa materiałów elektrycznych (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Świadczenie na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4A w Rzeszowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w latach 2026-2027
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków żłobków wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podlaskim
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Miliczu przy ul. Dębowej na działce nr 3/1 AM 20, obręb Milicz
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Cieszkowie przy ul. Rolniczej na działce oznaczonej nr 124/44 AM 2 obręb Cieszków.
- Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowego pałacu barokowego w Twardogórze na Centrum Kultury i Sztuki - Etap II
- Malowanie pomieszczeń administracyjnych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. w budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW - ETAP I
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.