Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00353612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00377300/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SPRZEDAŻ, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W OBIEKCIE HOSPICJUM ZLOKALIZOWANYM W BRAMKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227337212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d1911a9-3801-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZEDAŻ, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W OBIEKCIE HOSPICJUM ZLOKALIZOWANYM W BRAMKACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d1911a9-3801-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019916/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa budynku hospicjum z infrastrukturą techniczną i układem drogowym w Bramkach – Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia meblowego w obiekcie Hospicjum zlokalizowanym w Bramkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 730524,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580524,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zamówienie: sprzedaż, dostawę i montaż wyposażenia meblowego dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w obiekcie Hospicjum zlokalizowanym w Bramkach zwane dalej przedmiotem umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie, wskazane przez Zamawiającego, czynności, dostawy i montażu opisane w SWZ, OPZ oraz załącznikach, niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy.
3. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie wybudowanego obiektu tj Hospicjum
w Bramkach gmina Błonie.
4. Montaż wyposażenia ma polegać na zamontowaniu wystroju wnętrz do ścian (przyklejenie, montaż na kotwach) oraz ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmioty zamówienia – 24 miesiące.
6. Zaleca się Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650683,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008649,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650683,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOSYSTEM Sp. J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016247857
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 34
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygrała firma
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650683,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-15INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Remont dachów w Zespole Szkół nr 1 w Błoniu
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.