eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepiceDostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Krzepicach



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Krzepicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KRZEPICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150032736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343175102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdkimkrzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkimkrzepice.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-487a355b-2740-4a0d-a78c-56a102a27063

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Krzepicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487a355b-2740-4a0d-a78c-56a102a27063

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00359996/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i mocy do 50 kWp na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Krzepicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96186 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Krzepicach”, zlokalizowanej na działce nr 313/3 przy ul. Kazimierza Wielkiego. Moc zamawianej instalacji nie może być jednak niższa niż 49,5 kWp.
Zakres zamówienia obejmuje:
• szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia w terenie – wizja lokalna
• opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym projektów wykonawczych
• sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 poz. 2454)
• przeniesienie praw autorskich do opracowanej dokumentacji projektowej
• uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów
• pełnienie nadzoru autorskiego
• sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego
• o ile okaże się to konieczne – uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów
• wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanych projektów
• przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania obiektu
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego, jeżeli będzie to konieczne
• zgłoszenie zakończenia budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy ponad 6,5 kW do organów Państwowej Straży Pożarnej, o ile to konieczne
• przyłączenie do sieci
• zawarcie umów regulujących pobór i wprowadzanie energii do sieci
• przeprowadzenie sprawdzeń i odbiorów zgodnie z zapisami kodeksów sieciowych NC Rfg (zgodnie z terminami wskazanymi przez OSD)
• rozruch urządzeń, opracowanie instrukcji eksploatacji oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego
• serwisowanie instalacji i wchodzących w jej skład urządzeń w ciągu Okresu Zgłaszania Wad, następnie w okresie rękojmi oraz serwis pogwarancyjny (po zakończeniu okresu rękojmi). Dopełnienie formalności serwisowych z dostawcami urządzeń i podwykonawcami w przedmiotowym zakresie znajduje się po stronie Wykonawcy. Poza okresem gwarancji koszty serwisowania urządzeń i instalacji pokrywa Zamawiający.

Podstawowym celem inwestycji jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w systemie on-grid z podłączeniem do systemu dystrybucyjnego lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, produkującą energię elektryczną głównie na potrzeby własne obiektu.
Wykonawca, po uwzględnieniu lokalizacji obiektu i możliwości montażu, wybierze optymalne umiejscowienie, ustawienie i parametry instalacji. Instalacja powinna w pierwszej kolejności zasilać obiekt a także umożliwiać odprowadzenie wyprodukowanych nadwyżek energii elektrycznej do sieci. W związku z tym, należy zaprojektować i wykonać instalację w taki sposób, aby nie wpływała niekorzystnie na funkcjonowanie sieci. W razie potrzeby należy odpowiednio dostosować i zmodernizować istniejące linie kablowe i rozdzielnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Należy zapewnić ochronę od porażeń, ochronę odgromową i przeciwprzepięciową.

UWAGA!
Niniejsze zamówienie stanowi pierwszy etap większej inwestycji, tj. zgodnie z załączonym PFU, instalacji o mocy szczytowej do 100 kWp, w związku z czym, Wykonawca jest zobowiązany tak zlokalizować instalację, aby umożliwić Zamawiającemu zamontowanie w przyszłości jeszcze jednej takiej samej lub podobnej instalacji fotowoltaicznej obok instalacji objętej niniejszej zamówieniem.

Opracowanie dokumentacji projektowej lub inne działania związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy poprzedzić wizją lokalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96186 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162735,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96186 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FreeEco Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361934912

7.3.3) Ulica: Budowlana

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-469

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługi montażowe Kris-Wiol Krzysztof Piekielny


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96186 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.