Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00387533/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00416906/01 - Wynik z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji budynków Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1403
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: park@bgpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bgpn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b93e73d9-4639-42a4-af05-cd4212f79eb21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji budynków Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93e73d9-4639-42a4-af05-cd4212f79eb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122275/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji budynków Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 709135,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dwóch budynków administrowanych przez Babiogórski Park Narodowy. Zakres prac obejmuje:a) W budynku Dyrekcji Babiogórskiego Parku Narodowego (Zawoja 1403): kompleksową wymianę pokrycia dachowego wraz z wykonaniem nowej izolacji termicznej połaci dachowych i poddasza, a także renowację kominów i montaż nowych obróbek blacharskich oraz orynnowania.
d) Dla obu obiektów prace obejmują również: demontaż i ponowny montaż instalacji solarnych i odgromowej, utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki oraz inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
4.2. Szczegółowy zakres prac oraz wymagania dotyczące materiałów i technologii wykonania zostały określone w załączonych do SWZ dokumentacjach – załącznik nr 1a i 1b: Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót.
Nazwa części I: Remont i termomodernizacja budynku Dyrekcji Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi (Zawoja 1403).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261310-0 - Kładzenie zaprawy
45261320-3 - Kładzenie rynien
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.5.) Wartość części: 520353,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dwóch budynków administrowanych przez Babiogórski Park Narodowy. Zakres prac obejmuje:b) W budynku mieszkalnym wielorodzinnym (Zawoja Rybna 993): wymianę pokrycia dachowego, wykonanie i uzupełnienie izolacji termicznej stropu i połaci dachowej.
c) Dodatkowo dla budynku w Zawoi Rybna 993: przeprowadzenie renowacji drewnianej elewacji oraz remont zewnętrznych schodów wejściowych, w tym wymianę okładziny kamiennej i balustrady.
d) Dla obu obiektów prace obejmują również: demontaż i ponowny montaż instalacji solarnych i odgromowej, utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki oraz inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
4.2. Szczegółowy zakres prac oraz wymagania dotyczące materiałów i technologii wykonania zostały określone w załączonych do SWZ dokumentacjach – załącznik nr 1a i 1b: Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261310-0 - Kładzenie zaprawy
45261320-3 - Kładzenie rynien
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 188781,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234608,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248598,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234608,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JULKAR KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE AGNIESZKA CHROMY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521278657
7.3.4) Miejscowość: Bieńkówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-212
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234608,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





