eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczREMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176018

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7732c1a6-d543-41d5-b8ab-f401a33247a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029934/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont instalacji SUG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/ZP/RB/INFR/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 371958,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: REMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności:
• Ręczne kopanie rowów dla kabli,
• Montaż przepustów rurowych w stropach i ścianach,
• Układanie rur ochronnych z PCW,
• Układanie kabli jednożyłowych,
• Demontaż rurociągów stalowych,
• Demontaż przewodów kabelkowych,
• Demontaż przewodów wentylacyjnych,
• Rozebranie elementów podłogi technicznej – materiał do ponownego wykorzystania,
• Montaż elementów podłogi technicznej,
• Rozebranie elementów sufitu podwieszonego – materiał do ponownego wykorzystania,
• Montaż elementów sufitu podwieszonego,
• Wiercenie otworów,
• Zabetonowanie otworów,
• Test szczelności pomieszczenia i czasu retencji gazu,
• Dostawa i montaż zbiorników gazowych 15 bar wraz z orurowaniem i dyszą,
• Montaż przewodów kabelkowych,
• Montaż gniazd pożarowych,
• Montaż czujek pożarowych,
• Montaż dodatkowych urządzeń i elementów SAP,
• Montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru,
• Montaż optycznego wskaźnika alarmu,
• Montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego,
• Montaż klap odcinających z siłownikiem,
• Dostawa i montaż kompletnej centrali sterowania gaszeniem,
• Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego,
• Sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych,
• Praca próbna i testowanie systemu alarmowego,
• Składowanie halonu z demontowanej instalacji – zdatny do dalszego użytkowania i przebadany HALON 2402 Wykonawca dostarczy do Zamawiającego
• Wywóz zdemontowanych elementów orurowania,
• Sprzedaż złomu stalowego – uzysk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452214,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452214,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452214,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE POŻ-PLISZKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192 944 315

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452214,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.