Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA IM. DR. N. MED. ZBIGNIEWA ŻAKA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjno - Gospodarcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351516973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-135
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126336826
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sag@wps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b43d2fb-62bf-47e4-b191-2269b3534dc51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b43d2fb-62bf-47e4-b191-2269b3534dc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043748/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, środków ochrony osobistej, rękawiczek, materiałów ortodontycznych i implantów stomatologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPS.SAG.272-6/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni
Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe
przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć
Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia
konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie
równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych
określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający
zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie
płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla
dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy
zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka
w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim
standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i
prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania
spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez
Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów
ważności na dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33132000-4 - Implanty stomatologiczne
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19345,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19345,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19345,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Straumann Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842843322
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-280
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19345,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-24 do 2026-10-23INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





