Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383883/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenera dekontaminacyjnego do KM PSP w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273073013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 47 851 06 00
1.5.8.) Numer faksu: 47 851 06 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp@kmpsp.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gliwice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eadb8fb2-cd28-4ef6-8ba5-5b450ebdce6f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontenera dekontaminacyjnego do KM PSP w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eadb8fb2-cd28-4ef6-8ba5-5b450ebdce6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00146680/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Kontener dekontaminacyjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenera dekontaminacyjnego do KM PSP w Gliwicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wybrano ofertę złożoną przez jedynego wykonawcę, który spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, wykonawca został wezwany do podpisania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.Pomimo prawidłowego zawiadomienia, wykonawca odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, czym uchylił się od jej podpisania. W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt 7 PZP, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania, ponieważ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
- Dostawa i zakup ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym 2 kpl."
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





