eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabowa › Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Łabowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/labowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bde02dd-669e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042395/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (bud. świetlicy w Barnowcu, adaptacja wnętrz bud. Centrum Aktywizacji Społ. w Nowej Wsi)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1652705,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].
Pakiet nr 1 – Adaptacja wnętrza budynku Centrum Aktywizacji Społecznej w Nowej Wsi
z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań i technologii.

Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- wykonanie robót wykończeniowych budynku o powierzchni zabudowy 310,46 m2 i powierzchni
użytkowej 218,97 m2. Budynek jest zrealizowany na planie prostokąta o wym. 25,783 m na
12,55 m o wysokości kalenicy 8,98 m,
- wykonanie robót tynkarskich i malarskich wewnątrz obiektu,
- wykonanie robót związanych z montażem okładzin posadzek i ścian wewnętrznych wraz z izolacją
cieplną i przeciwwilgociową zgodnie z dokumentacją
- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i meblowej zgodnie z dokumentacją
- montaż sufitu podwieszanego z płyt sufitowych wraz z ociepleniem stropu zgodnie z dokumentacją,
- montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i logicznych wraz z montażem
opraw zgodnie z dokumentacją
- montaż wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem urządzeń
i osprzętu zgodnie z dokumentacją,
- montaż wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem urządzeń odbiorczych
(grzejniki, centrale nawiewne) zgodnie z dokumentacją,
- montaż paneli fotowoltaicznych wraz z montażem urządzeń (m.in. inwerter) wraz z podłączeniem
i uruchomieniem zgodnie z dokumentacją,
- montaż i uruchomienie urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją,
- montaż nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262520-2 - Roboty murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262300-4 - Betonowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 695572,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].
Pakiet nr 2 – Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w Barnowcu
na dz. ew. nr 205 obręb Barnowiec, gm. Łabowa.

Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:

- rozbiórkę istniejących fundamentów po zniszczonym budynku starej świetlicy wiejskiej,
- wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku świetlicy wiejskiej zgodnie pozwoleniem na
budowę,
- wykonanie prac związanych z montażem warstw ociepleniowych i elementów dekoracyjnych na
elewacji budynku,
- montaż muru oporowego zgodnie z dokumentacją,
- montaż krawężników i obrzeży betonowych wraz z warstwami podbudowy pod projektowanymi
placami, drogami wewnętrznymi i chodnikami zgodnie z dokumentacją,
- przyłącz energetyczny zgodnie z dokumentacją,
- montaż instalacji kanalizacji wewnętrznej pod posadzkowej, instalacji wodnej, centralnego
ogrzewania zgodnie z dokumentacją,
- montaż urządzeń i uruchomienie kotłowni zgodnie z dokumentacją,
- montaż zbiornika na nieczystości ciekłe zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do zbiornika na nieczystości zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie przyłącza wodociągowego do istniejącej studni zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie przyłącza energetycznego do budynku, studni (zasilanie urządzeń) zgodnie
z dokumentacją,
- wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z dokumentacją,
- montaż lamp oświetlenia wokół budynku zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej zgodnie z dokumentacją,
- montaż placu przy budynku wraz z montażem ślusarki stalowej zgodnie z dokumentacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262520-2 - Roboty murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262300-4 - Betonowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262310-7 - Zbrojenie

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1337255,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580491,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764399,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580491,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Sopata prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121188292

7.3.3) Ulica: Barcice 149

7.3.4) Miejscowość: Barcice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580491,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114658,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1114658,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Sopata prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121188292

7.3.3) Ulica: Barcice 149

7.3.4) Miejscowość: Barcice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1114658,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.