eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przebudowa drogi gminnej nr 102016B i drogi wewnętrznej w msc. Okuniowiec, w tym budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej nr 102016B i drogi wewnętrznej w msc. Okuniowiec, w tym budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.4.2.) Miejscowość: Suwałki

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.7.) Numer telefonu: 875659300

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513414

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00490041

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 102016B i drogi wewnętrznej w msc. Okuniowiec, w tym budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec”
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 102016B i drogi wewnętrznej w msc. Okuniowiec, w tym budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec o długości ok. 1 216,54 m.
3.3. Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) poszerzenie nawierzchni do szerokości 5,0 - 5,5 m,
b) budowę, przebudowę oraz utwardzenie istniejących i projektowanych zjazdów,
c) zapewnienie prawidłowego odwodnienia projektowanej jezdni w postaci przydrożnych rowów odwadniających, wykonanie korytek pod chodnikowych,
d) budowę dróg dla pieszych (chodników):
- wycinka drzew i krzaków,
- regulacja wysokościowa naziemnych elementów uzbrojenia terenu,
- zdjęcie warstwy humusu ,
- poszerzenie korpusu drogowego,
- ustawienie krawężników na ławie betonowej,
- ustawienie obrzeży
- wykonanie nawierzchni poboczy,
- korektę przebiegu, odtworzenie, profilowanie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- humusowanie wraz z założeniem trawników,
- wykonanie oznakowanie drogowego,
- roboty wykończeniowe,
- uporządkowanie przyległego terenu.
3.4. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez niestosowanie barier architektonicznych.
3.5. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie inwestycyjne pn. ,,Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec”.
3.6. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.7. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.8. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.9. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.11. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiąca załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.14. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 102016B i drogi wewnętrznej w msc. Okuniowiec, w tym budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec”
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 102016B i drogi wewnętrznej w msc. Okuniowiec, w tym budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec o długości ok. 1 216,54 m.
3.3. Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) poszerzenie nawierzchni do szerokości 5,0 - 5,5 m,
b) budowę, przebudowę oraz utwardzenie istniejących i projektowanych zjazdów,
c) zapewnienie prawidłowego odwodnienia projektowanej jezdni w postaci przydrożnych rowów odwadniających, wykonanie korytek pod chodnikowych,
d) budowę dróg dla pieszych (chodników):
- wycinka drzew i krzaków,
- regulacja wysokościowa naziemnych elementów uzbrojenia terenu,
- zdjęcie warstwy humusu ,
- poszerzenie korpusu drogowego,
- ustawienie krawężników na ławie betonowej,
- ustawienie obrzeży
- wykonanie nawierzchni poboczy,
- korektę przebiegu, odtworzenie, profilowanie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- humusowanie wraz z założeniem trawników,
- wykonanie oznakowanie drogowego,
- roboty wykończeniowe,
- uporządkowanie przyległego terenu.
3.4. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez niestosowanie barier architektonicznych.
3.5. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie inwestycyjne pn. ,,Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 102016B i drogi wewnętrznej przez wieś Okuniowiec”.
3.6. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.7. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.8. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.9. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.11. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiąca załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.14. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
3.25. Zamawiający dopuszcza zmianę konstrukcji chodnika i zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na nawierzchnię z bitumiczną tj. - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 1 gr. 5 cm - podbudowa z mieszanki kruszywowej 0/31,5 kat. C50/30 gr. 15 cm oraz w tym przypadku dopuszcza rezygnację z obramowania chodnika obrzeżem od strony posesji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-28 08:00

Po zmianie:
2023-11-29 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-28 08:30

Po zmianie:
2023-11-29 08:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.