Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00473942/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00487930/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paczkowarki do wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532463350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatoleski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatoleski.pl/9/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paczkowarki do wody pitnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e49a9fb-51c0-495b-b4fa-177a950e8bd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044998/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup paczkowarki do wody pitnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.272.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa fabrycznie nowej automatycznej paczkowarki do wody pitnej wyposażonej w urządzenie do dezynfekcji wody i folii promieniami UV wraz z zapasem folii do pakowania wody pitnej z nadrukiem logo Zamawiającego.
3. Wymaga się dostarczenia automatycznej paczkowarki do wody pitnej, zapewniającej paczkowanie wody wodociągowej na wypadek awarii sieci, zamarzania przyłączy lub innych sytuacji awaryjnych. Wymogiem jest, by oferowany typ urządzenia był sprawdzony i produkowany seryjnie i zainstalowany na innych komunalnych stacjach uzdatniania wody przez okres co najmniej 12 miesięcy.
4. Oferowane urządzenie powinno być kompletne oraz spełniać następujące wymagania techniczne:
Wydajność: min. 1 200 worków 1 l/h,
Szerokość folii na wałku: min. 320 mm ± 10 mm,
Ciśnienie wody w zakresie: 2 – 3 bar,
Rodzaj folii: folia jednowarstwowa (bez rękawa),
Grubość folii: 0,08 – 0,1 mm,
Zapotrzebowanie mocy: max 3 kW,
Dezynfekcja wody/folii: lampa UV
5. Paczkowarka oraz folia powinny posiadać atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny dopuszczające urządzenie i folię do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi.
6. Wykonawca przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270735,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270735,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFFICO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330091
7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-514
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270735,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-21INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Dostawa preparatów do żywienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ CIĄGNIKA ROLNICZEGO I WOZU ASENIZACYJNEGO
- Dostawa płynów
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej przy Budowie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody"
- Dostawa i uruchomienie automatycznej paczkowarki do wody pitnej na potrzeby awaryjnego zaopatrzenia ludności w wodę w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej w ramach zadania pn. "Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług i doposażenie baz magazynowych niezbędnych do realizacji zadań OL i OC
- "Zakup paczkowarki do wody pitnej w ramach zadania budżetowego pn. Realizacja programu OLiOC poprzez zakup sprzętu do zabezpieczenia logistycznego i ciągłości dostaw".
- Zakup ciągnika oraz sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Babice
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





