eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racławice › Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830414064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 15

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158415416

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91e7c1b9-6ef9-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91e7c1b9-6ef9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026915/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463705/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.AZ.2530.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170752,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa paliw płynnych na potrzeby Obwodu Drogowo-Mostowego w Harasiukach (ul. Długa 63a, 37-413 Harasiuki) w następujących ilościach:
- olej napędowy ON – 20 000 l
- benzyna bezołowiowa E-95 – 800 l
- gaz skroplony LPG – 2 200 l
Podane ilości mają charakter orientacyjny, zostały oszacowane przez zamawiającego na podstawie zużycia w poprzednich latach oraz przewidywanego wzrostu zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w związku z zakupem przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa.
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku. Zakupy paliwa realizowane będą na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów do ich zbiornika na stacji paliw Wykonawcy oraz tankowania paliw do kanistrów z przeznaczeniem dla sprzętu silnikowego zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego. Fakt pobrania paliwa wykonawca potwierdzi dokumentem, w którym należy podać nr rejestracyjny tankowanego pojazdu oraz nazwisko osoby pobierającej potwierdzone jej własnoręcznym podpisem. Przedmiot zamówienia musi być w ciągłej sprzedaży i musi spełniać wymagania jakościowe określone aktualnymi przepisami prawa. Zakup paliw dokonywany będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu odbioru paliwa. Zapłata za pobrane paliwo następowała będzie na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktur vat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.5.) Wartość części: 141793,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku (ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko) w następujących ilościach:
- olej napędowy ON -2 200 l
- benzyna bezołowiowa E-95 – 1 900 l
- gaz skroplony LPG – 1 500 l
Podane ilości mają charakter orientacyjny, zostały oszacowane przez zamawiającego na podstawie zużycia w poprzednich latach oraz przewidywanego wzrostu zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w związku z zakupem przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa.
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku.
Zakupy paliwa realizowane będą na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów do ich zbiornika na stacji paliw Wykonawcy oraz tankowania paliw do kanistrów z przeznaczeniem dla sprzętu silnikowego zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego.
Fakt pobrania paliwa wykonawca potwierdzi dokumentem, w którym należy podać nr rejestracyjny tankowanego pojazdu oraz nazwisko osoby pobierającej potwierdzone jej własnoręcznym podpisem. Przedmiot zamówienia musi być w ciągłej sprzedaży i musi spełniać wymagania jakościowe określone aktualnymi przepisami prawa. Zakup paliw dokonywany będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu odbioru paliwa. Zapłata za pobrane paliwo następowała będzie na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktur vat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.5.) Wartość części: 28958,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169004 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169004 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169004 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANPOL Jarosław Pękala Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521634129

7.3.3) Ulica: Łąkowa

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169004,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 7.12.2022 r. do godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy - 12 miesięcy od dnia 1.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.