Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362552/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z cysterną do wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GÓRZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Górzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gorzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/69547/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika wraz z cysterną do wody pitnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2208a81d-e414-4be4-b199-b6db92af32bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054967/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup ciągnika z cysterną do wody pitnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nową cysterną do wody pitnej o parametrach i wyposażeniu zgodnym z opisem niniejszej SWZ.
a) charakterystyka techniczna ciągnika:
• rok produkcji 2025 lub 2024 w pełni sprawny technicznie oraz z wyposażeniem dodatkowym zmontowanym w całość, gotowy do jazdy
• ciągnik spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,
• ciągnik rolniczy o mocy min. 110KM max 130KM
• ilość cylindrów min. 4
• napęd 4x4
• skrzynia mechaniczna min. 24x24 z jednym półbiegiem
• rewers elektrohydrauliczny
• fotel pneumatyczny operatora + fotel pasażera (spełniający wymaganie techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury 1 z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia)
• elektrohydrauliczne sterowanie tylnego tuza
• przedni TUZ + hydraulika przednia sterowana joystickiem
• kabina klimatyzowana i ogrzewana
• tylny WOM min. 3 prędkości: 540/540E/1000
• obciążniki tylne min. 150kg na koło
• wydatek pompy hydraulicznej min. 80L/min, wydatek drugiej dodatkowej pompy wspomagającej min. 33L/min
• min. 6 gniazd wyjść hydraulicznych z tyłu
• układ pneumatyczny do przyczep jedno i dwuobwodowy
• koła tylne 540/65R38, koła przednie 440/65R28
• zaczep rolniczy dolny
• zaczep górny automatyczny z regulacją wysokości
• udźwig tylnego podnośnika TUZ min. 4 000 kg
2) charakterystyka techniczna cysterny do wody pitnej:
Cysterna do zaopatrzenia ludzi w wodę przeznaczoną do spożycia, zwanej dalej „wodą" musi spełniać następujące warunki:
a) cysterna musi być przeznaczona do transportu oraz magazynowania wody;
b) cysterna musi być wykonana/y z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą tj. posiadać aktualny atest higieniczny jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów ( certyfikat PZH);
c) cysterna musi być wyposażona w higieniczne punkty do pobierania wody tj. do cysterny (wlew) i z cysterny (zawór czerpalny). Wlew wody do cysterny i zawór czerpalny wody z cysterny musi posiadać trwałe i szczelne zamknięcie;
d) węże i inne elementy stanowiące wyposażenie cysterny muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą tj. posiadać aktualny atest higieniczny jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów (certyfikat PZH).
Parametry techniczne:
• rok produkcji 2024 lub 2025
• pojemność cysterny min. 5000 l;
• atest dla wody pitnej (certyfikat PZH);
• zbiornik stalowy cynkowany ogniowo
• zbiornik malowany z zewnątrz
• właz górny min 600 mm wraz z drabinką;
• właz tylny min 400 mm;
• pokrywa z króćcem 2”;
• zawór kulowy 2”
• instalacja elektryczno – oświetleniowa
• hamulec awaryjny ręczny
• tylna belka z min 2 do 4 zaworami do czerpania wody
• konstrukcja jednoosiowa
• stopa podporowa regulowana mechanicznie
• rozmiar kół min 385/R22,5
• króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52 – W75 mm
• układ hamulcowy pneumatyczny
• piktogramy zewnętrzne na cysternie: woda pitna i znak PZH oraz herb Górzna i nazwa Miasto i Gmina Górzno
e) pozostałe wymagania obowiązkowe:
• cały oferowany sprzęt musi być ze sobą kompatybilny oraz z właściwie dobranymi parametrami
• wszystkie elementy zamówienia musza posiadać ważne świadectwa homologacji obowiązujące na terenie RP, w tym również dokument dopuszczający do ruchu drogowego
• dostawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę, typ oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz nazwę producenta
• gwarancja na oferowany zestaw musi wynosić co najmniej 12 miesięcy do maksymalnie 36 miesięcy,
• dostawa przedmiotu zamówienia do 30 dni od podpisania umowy,
• termin płatności za dostawę 30 dni po protokolarnym odbiorze zestawu oraz otrzymaniu faktury VAT (nie przewiduje się zaliczek),
• dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowany przedmiot zamówienia,
• zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zestaw,
• odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 60 km od siedziby zamawiającego
• zapewniony czas reakcji w przypadku awarii maksymalnie 72 godziny od zgłoszenia licząc dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,
• oferowany zestaw musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych dla ciągnika i dla cysterny,
• dostawca przeszkoli w cenie dostawy operatora Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi oferowanego zestawu.
Zestaw musi spełniać wymaganie techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury 1 z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346737 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346737 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346737 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Perkoz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741309686
7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 19a
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346737 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup cysterny do wody pitnej"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony. Uzupełnienie zapasów magazynowych na wypadek wystąpienia zagrożeń i sytuacji kryzysowych - II postępowanie
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





