eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny › "Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Nowiny"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Nowiny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 10

1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Nowiny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6190b2a-72fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042524/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont nawierzchni dróg na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INO.271.70.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 314640,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Nowiny”

Przedmiot zamówienia składa się z 6 zadań. Zakres robót dla poszczególnych części i etapów obejmuje m.in.:

1) Zadanie nr 1 - Uzupełnienie poboczy - droga wewnętrzna dz. 396, obręb 0015 Szewce (droga do Łazisk):
 Ścinane i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 z mechanicznym zagęszczeniem, głębokość śr. 5 cm, do szerokości śr. 0,6 m;
 Ścinane i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 z mechanicznym zagęszczeniem, głębokość śr. 7 cm, do szerokości śr. 0,6 m;
 Ścinane i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 z mechanicznym zagęszczeniem, głębokość śr. 10 cm, do szerokości śr. 0,6 m;


2) Zadanie Nr 2 - Remont poboczy na ul. Leonów w msc. Trzcianki:
 Mechaniczne ścinanie poboczy, obustronnie śr. gr. do 10 cm;
 Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 z mechanicznym zagęszczeniem, gr. śr. 5 cm, szerokości 0,5 m;

3) Zadanie Nr 3 - Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej na działce nr 174/14 w m. Bolechowice:
 Roboty ziemne - korytowanie na głębokości na głębokości do 40 cm;
 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, gr. 20 cm;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm;

4) Zadanie Nr 4 - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej - ul. Jarzębinowej, działki nr ewid. 277/10, 277/14, 277/15, 278/10, obręb 0005 Zagrody:
ETAP I:
 Mechaniczne zebranie nawierzchni z kruszywa kamiennego, grubości do 10 cm;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm, stabilzowane mechanicznie;
 Regulacja wysokościowa studzienek zasuw wodociągowych;
ETAP II:
 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm, stabilzowane mechanicznie;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, gr. 20 cm, stabilzowane mechanicznie;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm, stabilzowane mechanicznie;
ETAP III:
 Mechaniczne zebranie nawierzchni z kruszywa kamiennego, grubości do 10 cm;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm, stabilzowane mechanicznie;
 Regulacja wysokościowa studzienek zasuw wodociągowych;
 Regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej;
ETAP IV:
 Roboty ziemne - korytowanie na głębokości na głębokości do 40 cm;
 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, gr. 20 cm;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm;
 Regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej;

5) Zadanie Nr 5 - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 307/37, obręb 0015 Szewce:
 Roboty ziemne - korytowanie na głębokości na głębokości do 40 cm;
 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, gr. 20 cm;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm;

6) Zadanie Nr 6 - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej - ul. Alabastrowej, działka nr ewid. 727/39, obręb 0001 Kowala:
 Roboty ziemne - korytowanie na głębokości na głębokości do 40 cm;
 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, gr. 20 cm;
 Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm.


2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy oraz organizacji ruchu drogowego na okres prac budowlanych, co należy uwzględnić w cenie oferty.

4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
5. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
6. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy
o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych
i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

9. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych
w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272469,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307985,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272469,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J&P Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621817812

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 40

7.3.4) Miejscowość: Pińczów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272469,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.