eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe MiastoSPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY NOWE MIASTO



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY NOWE MIASTO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Apteczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY NOWE MIASTO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8df0688-9138-42e6-a0ea-f71a69c4d01f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469160

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2025.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizami, oraz projektów zmian wyżej wymienionych decyzji na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto w okresie do 31.12.2026r.
2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r.w sprawie sposobu ustalania wymagań
dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje również poprawienie sporządzonego projektu decyzji w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nim zawarte
4) Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmiany tych decyzji, w przypadku stwierdzenia po przeprowadzonej analizie, braku możliwości ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także w przypadku odmowy uzgodnienia któregokolwiek z organów, o których mowa w art. 53 ust. 4 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5) Przedmiot zamówienia obejmuje również ustosunkowanie się do zarzutów w przypadku złożenia przez stronę postępowania odwołania od decyzji, oraz poprawienie i doprowadzenie do zgodności z przepisami prawa projektu decyzji, w przypadku uchylenia decyzji wójta przez organ odwoławczy,
6) Przedmiot zamówienia obejmuje również współpracę z Urzędem Miasta i Gminy Nowe Miasto w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji, dla których sporządzany jest projekt objęty zamówieniem, do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.
7) Przewidywana ilość projektów decyzji do opracowania wynosi:
a) Projekty decyzji o warunkach zabudowy – 1450 szt.
b) Projekty decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego – 25 szt.
c) Projekty zmiany decyzji o warunkach zabudowy/o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego – 50 szt.
8) Ilości podane w ust. 7 są wartościami szacowanymi, a rzeczywista ilość projektów objętych przedmiotem zamówienia może się różnić od wyżej wymienionych ilości podanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca nie ma podstawy do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Podstawą rozliczeń finansowych będzie faktyczna ilość sporządzonych i przekazanych przez Wykonawcę projektów decyzji.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków i wymagań stawianych wykonawcy określony został z załączniku nr 7 do SWZ – projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi projektowo - urbanistyczne Agnieszka kordalska Kliniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671874858

7.3.3) Ulica: Drozdowo

7.3.4) Miejscowość: Raciąż

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.