Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449192/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sidorska 90A
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 833437975
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbp.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl/pn/zdp21500bp/demand/236764/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7764efa9-dd8e-4d2d-a264-82e440121dc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012830/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 w podziale na dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.371.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 710365,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026; część I – zakup koparko ładowarkizgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 367633,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026; część II – zakup ładowarki teleskopowejzgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 342732,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475395,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł kalita Tech-Ekspert Południe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673
7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475395,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565062,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOMPOL Tomasz Podskarbi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461579445
7.3.3) Ulica: Kokosowa 57
7.3.4) Miejscowość: Elizówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa energii elektrycznej w 2026r.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych do zasilania awaryjnego obiektów użyteczności publicznej i podmiotów istotnych dla funkcjonowania miasta Biała Podlaska
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni higienistki stomatologicznej, w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- "Remont dróg gminnych w Hrudzie, Ciciborze Dużym, Holi i drogi 100347L"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
- Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup koparko-ładowarki
- Zakup koparko-ładowarki i ciągnika z kabiną
- Zakup minikoparki z przyczepką do transportu
więcej: Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





