Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458418/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo – wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu „Też mogę!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930000260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpu@mops.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa51b853-3a20-40e2-b274-7df7dfe18e4a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo – wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu „Też mogę!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa51b853-3a20-40e2-b274-7df7dfe18e4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044382/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wyjazdowe warsztaty opiekuńczo-wychowawcze dla rodziców z dziećmi. Zadanie realizowane w ramach projektu "Też mogę".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wyjazdowe warsztaty opiekuńczo -wychowawcze dla rodziców z dziećmi. Zadanie realizowane w ramach projektu "Też mogę".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPU.281.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44538,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo – wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu „Też mogę!”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. Celem warsztatu jest zwiększenie kompetencji rodzicielskich w obszarze opieki nad dziećmi, wychowania dzieci, spędzania wspólnie wolnego czasu, a także zacieśnienie więzi emocjonalnych w rodzinach.
3. Czas trwania warsztatu: 5 dni, z czego dzień 1 to dzień wyjazdu a dzień 5 to dzień powrotu.
4. Wykonawca przeprowadzi warsztat dla maksymalnie 8 osób (3 rodziców i 5 dzieci).
5. Wykonawca przeprowadzi 5-dniowy warsztat w terminie od 27 grudnia do 31 grudnia 2025r.
UCZESTNICY WARSZTATU WYJAZDOWEGO
1. Uczestnikami warsztatu będą członkowie 3 rodzin, łącznie 8 osób, w tym 3 rodziców i 5 dzieci, wspierani przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
2. Wśród rodzin, o których mowa w ust. 1 będą:
1) 1 rodzina dwuosobowa (rodzic i dziecko),
2) 2 rodziny trzyosobowe (rodzic i dwoje dzieci),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II Opis przedmiotu zamówienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moc Biznesu Joanna Pisula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941625707
7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 70J
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-27 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sytemu bezpieczeństwa typu Sandbox wraz z wdrożeniem, integracją z infrastrukturą Zam. oraz usługą asysty technicznej i wsparcia w/s Szpitala we Wrocławiu w miejscach wskaz. przez Zam. II
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Utrzymanie eksploatacyjne dwóch tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu.
- Zakup materiałów medycznych - maski krtaniowe oraz zestawy do konikotomii
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów CCTV i SSWiN dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2026
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków w lokalu Wykonawcy w dni robocze i dni ustawowo wolne od pracy klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2026 roku
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w 2026 r.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Wykonanie szkoleń grupowych dla pracowników Gminy Dzierzgoń oraz jej jednostek podległych
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





