Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania Microsoft Office 365 A3, w ramach programu Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES) dla PFB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-751
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pfb.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania Microsoft Office 365 A3, w ramach programu Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES) dla PFB.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2345b524-c2c4-488e-9030-c44ea8a6809e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029743/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa licencji polegająca na przedłużeniu (odnowieniu) na okres 12 miesięcy licencji/ subskrypcji oprogramowania Microsoft Office 365
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Niniejsze postępowanie zostaje przeprowadzone w związku z unieważnieniem postępowania DTE.271.265.2025 na podstawie art. 255, ust. 2 Ustawy Pzp w związku z okolicznością odrzucenia jedynej złożonej we ww. postępowaniu oferty na podstawie art. 226, ust. 1, pkt 5) ustawy Pzp (jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia).
2. Postawa prawna zastosowania procedury niekonkurencyjnej – wolnej ręki – została określona w art. 305, ust. 2) ustawy Pzp, tj. „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTE.271.265.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 39177,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze postępowanie zostaje przeprowadzone w związku z unieważnieniem postępowania DTE.271.265.2025 na podstawie art. 255, ust. 2 Ustawy Pzp w związku z okolicznością odrzucenia jedynej złożonej we ww. postępowaniu oferty na podstawie art. 226, ust. 1, pkt 5) ustawy Pzp (jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia).
2. Postawa prawna zastosowania procedury niekonkurencyjnej – wolnej ręki – została określona w art. 305, ust. 2) ustawy Pzp, tj. „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji polegająca na przedłużeniu (odnowieniu) na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania Microsoft Office 365 A3, w ramach programu Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES) dla Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.265.1.2025.
4. Dostawa licencji polega na przedłużeniu o 12 miesięcy aktualnie posiadanej umowy na użytkowanie w programie subskrypcyjnym Microsoft następującego oprogramowania:
1) Microsoft 365 Business Basic – 10 licencji
2) Microsoft 365 Business Standard – 54 licencje
lub oprogramowanie/ subskrypcja równoważna (określone w punkcie II OPZ – załącznik nr 2 do zaproszenia).
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
6. Zamawiający uznaje, że ze względu na zakres, przedmiot zamówienia (dostawa pakietu licencji na jedno oprogramowanie w dwóch wariantach) stanowi nierozłączną całość, bez możliwości jego rozdzielenia przy zachowaniu funkcjonalności technologicznej dostarczanej licencji oraz jej własności prawnej. To podział na części może z dużym prawdopodobieństwem ograniczyć konkurencji, a w szczególności przysporzyć wykonawcom nadmiernych trudności technicznych.
7. Licencje (subskrypcje) zostaną udzielone na okres od 6.11.2025 r. do 5.11.2026 r. włącznie, gdzie aktywacja odbędzie się najpóźniej w dniu poprzedzającym wskazany powyżej okres licencyjny.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w:
a) załączniku nr 4a do zaproszenia – Opisie przedmiotu zamówienia
b) załączniku nr 4b do zaproszenia – Wzorze umowy.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę licencji (kluczy licencyjnych/ kodów) polegającą na przedłużeniu (odnowieniu) na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania Microsoft Office 365 A3, w ramach programu Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES) w terminie poprzedzającym rozpoczęcie wskazanego powyżej okresu licencyjnego,
b) W przypadku dostawy licencji dla rozwiązania równoważnego do oprogramowania MS Office 365 – pełną instalację na komputerach Zamawiającego, wdrożenie, szkolenia dla 50 pracowników oraz przekazanie kompletu licencji,
c) Świadczenie usługi wsparcia, niezależnie od wskazanej wersji oprogramowania w punktach „a” lub „b” powyżej w wymiarze do 4 roboczogodzin miesięcznie;
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advisor prosta spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781001267
7.3.3) Ulica: Św. Wincentego 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-003
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-05SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





