eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa dwóch samochodów: 1. osobowy typu kombi. 2. dostawczy do 3,5T - DRUGIE POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch samochodów: 1. osobowy typu kombi. 2. dostawczy do 3,5T - DRUGIE POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Hoene Wrońskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 308 17 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 308 17 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krew.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch samochodów: 1. osobowy typu kombi. 2. dostawczy do 3,5T - DRUGIE POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83532dbd-b697-4019-9694-94c975cac78c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106086/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa dwóch samochodów: 1. osobowy typu kombi. 2. dostawczy do 3,5T

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2511.14.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZD. 1. Samochód osobowy typu kombi

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114100-0 - Pojazdy pogotowia

4.5.5.) Wartość części: 148000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZD. 2. Samochód dostawczy do 3,5 tony z zabudową izotermiczną

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia

4.5.5.) Wartość części: 246000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 30.10.2025 o godzinie 12:07 czyli po terminie składania wpłynęła tylko w formie email, czyli nie poprzez Platformę zakupową jedna oferta – na dwa zadania. Zamawiający odrzuca ww. ofertę na podstawie poniższych: Art. 226 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: została złożona po terminie składania ofert, Art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 30.10.2025 o godzinie 12:07 czyli po terminie składania wpłynęła tylko w formie email, czyli nie poprzez Platformę zakupową jedna oferta – na dwa zadania. Zamawiający odrzuca ww. ofertę na podstawie poniższych:
Art. 226 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: została złożona po terminie składania ofert, Art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.