Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja podestu i wejścia głównego do budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb692777-5b86-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja podestu i wejścia głównego do budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb692777-5b86-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego do budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej dz. Północ (projektuj i buduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.73.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2883292,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania będzie polegała na:
opracowaniu koncepcji przebudowy wejścia głównego do budynku – 2 egz.,
opracowaniu projektu budowlanego – 5 egz.,
Opracowanie projektu technicznego – 5 egz.
Wykonawca przekaże również Zamawiającemu opracowaną dokumentację w wersji elektronicznej w formatach PDF i dwg. Projekt musi być opracowany przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane w danych specjalnościach.
wykonaniu przebudowy wejścia głównego,
sporządzeniu powykonawczej dokumentacji i inwentaryzacji geodezyjnej.
Opis przebudowy i modernizacji
Należy rozebrać istniejący wiatrołap wraz z zadaszeniem strefy wejścia głównego oraz nawierzchnię podestu wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych z kraty pomostowej. W strefie holu wejściowego należy rozebrać drzwi dwuskrzydłowe otwierane do wiatrołapu, okna rozmieszczone po bokach wiatrołapu (szt. 2) oraz fragmenty ścian o szerokości ok. 31 cm pomiędzy drzwiami do wiatrołapu a oknami. Rozbiórka opisanych elementów stworzy otwór w ścianie o szerokości ok. 5,03 m celem osadzenia nowej, przeszklonej stolarki wejściowej z drzwiami otwieranymi automatycznie za pomocą systemu wideo domofonowego. Rozwiązanie to ze względu na wymogi ewakuacyjne ( np. bezproblemowe otwieranie przy zaniku napięcia elektrycznego) powinno być odpowiednio zaprojektowane i uzyskać akceptację rzeczoznawcy ds. p.poż. Strefę wejścia od wewnątrz należy wyposażyć w kurtynę powietrzną oraz w dwie kamery monitorujące strefę wejścia. Zadaszenie należy wykonać w konstrukcji lekkiej metalowej z przeziernym pokryciem lekkim, obejmującym całą powierzchnię podestu z uwagi na ochronę przed opadami, osób oczekujących na transport. Po bokach podestu należy wykonać obarierowanie kompozycyjnie spójne z formą zadaszenia w zakresie formy, materiału i kolorystyki. Podest należy wykonać bez schodów, zakończony spadkiem – zgodnie z założeniami. Teren przed podestem należy uzupełnić kostką brukową, teren wokół należy uporządkować i doprowadzić do należytego stanu. Zakres inwestycji obejmuje również wykonanie i zabezpieczenie dostępu do budynku dla użytkowników i niepełnosprawnych osób wejściem tymczasowym poprzez dostosowanie i zamontowanie pochylni z kraty pomostowej wejścia głównego.
Zwraca się szczególną uwagę na powierzchnię podestu i pochylni, która powinna zapobiegać ślizganiu się obuwia i jednocześnie będzie odporna na czynniki atmosferyczne. Koncepcja i szczegóły wykończenia muszą być przedstawione do wstępnej akceptacji Użytkownika obiektu i Zamawiającego.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć ma sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588402,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych dla serwerów i macierzy dyskowych produkcji HPE
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.