Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453096/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-801ca529-d085-4edf-b1dc-11dd00775d851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-801ca529-d085-4edf-b1dc-11dd00775d85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 413262,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu
Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut.
2. Szczegółowy zakres robót określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
wraz z dokumentacją projektową oraz decyzjami administracyjnymi, w skład której wchodzi:
- Projekt techniczny / wykonawczy,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 251/24 znak: AB-I.6740.44.2024 dnia 01 sierpnia 2024 roku
wydane przez Starostę Łańcuckiego,
- Pozwolenie konserwatorskie - Decyzja nr 72/24 znak Rz-IRN.5142.105.2024.ST z dnia 04 kwietnia
2024 roku wydana przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu Delegatura
w Rzeszowie,
- Przedmiar robót, który będzie stanowił wyłącznie materiał pomocniczy dla Wykonawców do
obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej.
3. Budynek Sądu Rejonowego w Łańcucie podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej na podstawie
indywidualnej decyzji o wpisie do rejestru zabytków nieruchomych nr A-1023 z dnia 28.03.1987 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613129,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Renata Pilarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281180019
7.3.4) Miejscowość: Justynów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Pilarska - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Renata Pilarska - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 986 Tuszyma - Ropczyce - Wiśniowa w miejscowości Glinik
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym"
- Organizacji szkoleń specjalistycznych dla gmin
- Usługa szkoleniowa realizowana przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową gastronomiczną typu food truck w ramach projektu pn. Aktywna integracja w ZAZ w Rzeszowie
- Dostawa robota humanoidalnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Dębowcu
- Modernizacja budynku nr 32a zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.