Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447353/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00448391/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udział w Radzie Programowej: „Informatyka śledcza” oraz „Inteligentne systemy w bezpieczeństwie IT” (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udział w Radzie Programowej: „Informatyka śledcza” oraz „Inteligentne systemy w bezpieczeństwie IT” (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0f1bad-e5f7-44f9-aa28-3c91dffc740e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Udział w Radzie Programowej: „Informatyka śledcza” oraz „Inteligentne systemy w bezpieczeństwie IT”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wykwalifikowane kadry dla gospodarki” FERS.01.05-IP.08-0277/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.59.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udział w Radzie Programowej "Informatyka Śledcza"• Konsultacje w zakresie zakupów sprzętowych związanych z
wyposażeniem pracowni laboratoryjnych.
• Konsultacje w zakresie zakupów sprzętowych związanych z wyposażeniem pracowni laboratoryjnych. • Wsparcie Rady
Programowej w przygotowaniu programów stażowych
• Rada będzie pracowała w wymiarze 45 godzin lekcyjnych (1h – 45minut) w siedzibie Zamawiającego
Szczegółowy opis - załącznik nr 2 do OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udział w Radzie Programowej "Informatyka Śledcza"• Konsultacje w zakresie zakupów sprzętowych związanych z
wyposażeniem pracowni laboratoryjnych.
• Konsultacje w zakresie zakupów sprzętowych związanych z wyposażeniem pracowni laboratoryjnych. • Wsparcie Rady
Programowej w przygotowaniu programów stażowych
• Rada będzie pracowała w wymiarze 45 godzin lekcyjnych (1h – 45minut) w siedzibie Zamawiającego
Szczegółowy opis - załącznik nr 2 do OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udział w pracach Rady Programowej dla specjalności „Inteligentne systemy w bezpieczeństwie IT”• Konsultacje w zakresie zakupów sprzętowych związanych z wyposażeniem pracowni laboratoryjnych.
• Konsultacje w zakresie zakupów sprzętowych związanych z wyposażeniem pracowni laboratoryjnych.
• Wsparcie Rady Programowej w przygotowaniu programów stażowych
• Rada będzie pracowała w wymiarze 45 godzin lekcyjnych (1h – 45minut) w siedzibie Zamawiającego
Szczegółowy opis - załącznik nr 2 do OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia I część postępowania z powodu braku ważnych ofert, złożona oferta podlegała odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19665,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3PIO Tomasz Janczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-207-03-95
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia III część z powodu braku ofert.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osób realizujących warsztaty indywidualne organizowane w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń organizowanych w ramach projektu pn. Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń organizowanych w ramach projektu pn. Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługa organizacji szkoleń w projekcie "CZAS NA ZAWODOWCÓW" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 - 2027
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - OBSZARY ORGANIZACYJNY I KOMPETENCYJNY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.