Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491459/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup beczek do wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 386 10 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup beczek do wody pitnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4018e4aa-c814-4479-acfe-ee91a57047e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110713/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup beczek do wody pitnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKSOOC.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 4 sztuk fabrycznie nowych beczek do wody pitnej. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025, Obszar 2 – zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw – tworzenie i utrzymywanie zasobów przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu do zagrożeń na obszarze gminy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi:
a) być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, w pełni sprawny technicznie, zdatny do prawidłowej eksploatacji zgodnie z zakresem funkcjonalnym i przeznaczeniem,
b) stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolny od praw i roszczeń osób trzecich,
c) posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu,
d) posiadać wszystkie wymagane certyfikaty potwierdzające przejście procedury oceny zgodności i wprowadzenie do obrotu na terenie Unii Europejskiej m.in.:
- atest higieniczny PZH, potwierdzający, że beczka / cysterna jest dopuszczona do przewozu, przechowywania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych
- świadectwo jakości zdrowotnej PZH potwierdzający, że beczka/cysterna jest dopuszczona do transportu wody do picia
- certyfikat zarządzania jakością ISO
4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - na terenie gminy Jędrzejów
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- III Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Dostawa cysterny przeznaczonej do transportu i dystrybucji wody pitnej o pojemności 5000l na przyczepie rolniczej
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





