eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW SPÓŁKI I ICH RODZIN



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW SPÓŁKI I ICH RODZIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014903547

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pkin.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW SPÓŁKI I ICH RODZIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e73aa3f3-64ed-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 247/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA świadczenia opieki medycznej dla uprawnionych pracowników Spółki i ich rodzin.

3.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wymogi w zakresie realizacji zamówienia:
a) dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną placówką medyczną w promieniu do 4 km od budynku PKiN, w której wykonywane są kompleksowe badania medycyny pracy oraz co najmniej jedną placówką medyczną, w której dostępni są lekarze w nie mniej niż pięciu różnych specjalnościach, w tym internista, kardiolog, ginekolog, ortopeda, okulista;
b) placówki medyczne wykonawcy są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00;
c) dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną placówką medyczną na terenie Warszawy czynną w soboty w godzinach 8:00-14:00;
d) dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną placówką medyczną na terenie Warszawy czynną 24h/7 dni w tygodniu świadczącą usługi internistyczne, pediatryczne, chirurgiczne i ortopedyczne;
e) dysponowanie przez wykonawcę osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do świadczenia usług w zakresie opieki zdrowotnej;
f) własne placówki medyczne wykonawcy posiadają wspólny, zintegrowany, elektroniczny system obsługi dokumentacji pacjenta (podgląd dokumentacji medycznej pacjenta widoczny w każdej placówce własnej wykonawcy), zawierający m.in.: historię choroby pacjenta, wykaz wszystkich konsultacji lekarskich, wyniki badań laboratoryjnych i diagnostycznych;
g) zapewnienie możliwości kontynuacji leczenia, kolejnych konsultacji i uzyskiwania porad z wybranym przez pacjenta lekarzem internistą i specjalistami;
h) zapewnienie możliwości bezpośredniego, samodzielnego umawiania wizyt przez pacjenta w dowolnie wybranej przez pacjenta placówce własnej i partnerskiej wykonawcy, bez konieczności autoryzacji przez infolinię wykonawcy;
i) zapewnienie przez wykonawcę dostępu do 24-godzinnej informacji medycznej polegającej na pomocy doraźnej w postaci konsultacji telefonicznej z personelem medycznym, tj. lekarzem lub pielęgniarką, lub ratownikiem medycznym w celu uzyskania natychmiastowej porady medycznej;
j) posiadanie i udostępnianie systemu/aplikacji umożliwiającej dokonanie za pomocą Internetu rezerwacji wizyty, odwołania umówionej wizyty i przeglądanie historii wizyt przez pacjenta;
k) posiadanie i udostępnianie systemu/aplikacji umożliwiającej zamawianie recept;
l) zapewnienie opieki medycznej w takim samym zakresie dla członków rodzin pracowników zamawiającego (bez usług medycyny pracy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536298,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536298,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536298,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX MED sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272523080

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536298,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.