Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482754/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00495749/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu wodno-kanalizacyjnego w celu zapewnienia
dostępu do wody pitnej i usuwania ścieków w sytuacjach kryzysowych."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Imielińska 81
1.5.2.) Miejscowość: Imielin
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322254137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59bdc86c-2fb1-4baf-b7bf-821cdcfb2e161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu wodno-kanalizacyjnego w celu zapewnieniadostępu do wody pitnej i usuwania ścieków w sytuacjach kryzysowych."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59bdc86c-2fb1-4baf-b7bf-821cdcfb2e16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045571/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup sprzętu wodno-kanalizacyjnego w celu zapewnienia dostępu do wody pitnej i usuwania ścieków w sytuacjach kryzysowych."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 869105,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - „Zakup (dostawa) lekkiego wozu asenizacyjnego o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) 3500 kg w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 650406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - „Zakup (dostawa) beczkowozu do wody pitnej o pojemności min. 3000 l w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - „Zakup (dostawa) agregatu prądotwórczego w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - „Zakup (dostawa) 2 sztuk motopomp do wody szarej w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - „Zakup (dostawa) mechanicznego urządzenia do udrażniania rurociągów w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 5Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - „Zakup (dostawa) 2 zestawów balonów powietrznych do blokowania napływu ścieku mechanicznego urządzenia do udrażniania rurociągów w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 6Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42650000-7 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - „Zakup (dostawa) przenośnej pompy zanurzeniowej do ścieku w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 7Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - „Zakup (dostawa) przenośnego tlenomierza do ścieków w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 8Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 - „Zakup (dostawa) 2 sztuk przenośnych agregatów prądotwórczych w celu uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - asortyment nr 9Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na część nr 1 zadania ofertę złożył tylko jeden wykonawca. Oferta wykonawcy, który złożył ofertę jako jedyny, została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 który stanowi, że zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wobec powyższego art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738747,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738747,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferty nie złożył żaden wykonawca.
Wobec powyższego art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tych częściach.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026 w Gminie Rybczewice
- Dostawa 2 sztuk motopomp typu M16/8 do Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy Kłomnice
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej Powiatu Biłgorajskiego
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





