Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00051197/01 - Wynik z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych dla JW 4101
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lukasik@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych dla JW 4101
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-634cc3f4-81f1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.jwk.wp.mil.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw4101
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi:
1) w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXVIII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXVIII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych dla JW. 4101 w Lublińcu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy.2. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu dostaw przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego i wynikowego i innego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia. Istnieje możliwość zwiększenia wartości umowy o 50% wartości podstawowej.
3. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
4. Prawo opcji może zostać zrealizowane w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.12.2023r.
5. Prawo opcji może być wykonane przez Zamawiającego w ramach jednej bądź większej liczby zamówień w ilościach określonych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione nie później niż do 30.11.2023 r. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych.
7. Dla skutecznego skorzystania z prawa opcji wymagane jest przekazanie Wykonawcy, pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z niego.
8. Rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji odbywać się będzie na zasadach określonych w Projekcie umowy załącznik nr 3 do SWZ.
9. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu określonego w ust. 7, warunkiem koniecznym do uruchomienia i realizacji zamówienia w ramach prawa opcji jest pisemna zgoda Wykonawcy na realizację zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:i. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
ii. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiadają stosowne, aktualne decyzje administracyjne upoważniające do prowadzenia działalności związanej z gospodarką odpadami, zgodnie z Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022, poz. 699 z późn. zm.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
b) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach
oraz gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę marszałka, województwa, który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, na podstawie Ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022, poz. 699 z późn. zm.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
c) posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na podstawie Ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022, poz. 1297, z późn. zm.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
d) posiadają aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 poz. 1421 t.j.), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dn. 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. UE L300/1 z dn. 14.11.2009 r.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
e) posiadają aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kat. 3, jeżeli Wykonawca sam przetwarza odpady pokonsumpcyjne stanowiące materiał kat. 5, na podstawie Ustawy z dn. 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020, poz. 1421 t.j.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dn. 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. UE L300/1 z dn. 14.11.2009 r.). - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 7 do SWZ).
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiadają stosowne, aktualne decyzje administracyjne upoważniające do prowadzenia działalności związanej z gospodarką odpadami, zgodnie z Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022, poz. 699 z późn. zm.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
b) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach
oraz gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę marszałka, województwa, który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, na podstawie Ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022, poz. 699 z późn. zm.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
c) posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na podstawie Ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022, poz. 1297, z późn. zm.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
d) posiadają aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 poz. 1421 t.j.), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dn. 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. UE L300/1 z dn. 14.11.2009 r.), - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
e) posiadają aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kat. 3, jeżeli Wykonawca sam przetwarza odpady pokonsumpcyjne stanowiące materiał kat. 5, na podstawie Ustawy z dn. 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020, poz. 1421 t.j.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dn. 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. UE L300/1 z dn. 14.11.2009 r.). - DOŁĄCZYĆ NA WEZWANIE
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać w szczególności poniższe dokumenty:1) Wypełniony Formularza Oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ).
2) Wypełniony Ofertowy Formularz cenowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór załącznik nr 5 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie.
5) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Oświadczenie podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli podwykonawca będzie realizował część zamówienia (wzór załącznik nr 5 do SWZ).
8) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
9) Przedmiotowe środki dowodowe: BRAK
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika i wraz z ofertą składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
3. Przepisy i zapisy zawarte w SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw4101
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-30 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-28
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań obrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r. (II)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Mirów w 2026 roku.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Marciszów."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Rzeczniów w 2026 roku
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





