eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › "Modernizacja ciągów komunikacyjnych w DPS Lubsko"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w DPS Lubsko"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 4790600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/#

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w DPS Lubsko"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b174d1-65a3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237543,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dom Pomocy Społecznej to jednostka całodobowa przeznaczona dla osób, które wymagają opieki z powodu wieku, choroby lub niepełnosprawności, niemogących samodzielnie funkcjonować w codziennym życiu. Znajduje się kompleksie zabytkowo-pałacowym z XVI wieku otoczony parkiem trzykondygnacyjny, zwany potocznie Zamkiem. Wpisany jest do rejestru zabytków po numerem 315 i podlega ochronie konserwatorskiej. Budynek pozbawiony jest barier architektonicznych, winda i podjazdy ułatwiają poruszanie się osobom na wózkach. Jednak wewnątrz budynek wymaga modernizacji ciągów komunikacyjnych, które to zabiegi ułatwią poruszanie się pensjonariuszy po obiekcie. Celem realizacji zadania jest dostosowanie ciągów komunikacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami, które pozwoli na ich bezpieczniejsze poruszanie się.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji:
a. klatki schodowej lewej (od poziomu -piwnicy do poddasza),
b. holu lewego na parterze,
c. holu lewego na I piętrze,
d. korytarza środkowego na I piętrze,
e. holu prawego na I piętrze między kaplicą a windą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:
­ projektu budowlanego - załącznik nr 7 do SWZ
­ Decyzji LWKZ z 30.11.2021r. oraz 14.11.2022r.- załącznik nr 10 do SWZ
­ przedmiaru robót stanowiący element pomocniczy- załącznik nr 9 do SWZ
4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych w umowie.
5. Zakres robót:
5.1 Klatka schodowa lewa:
­ demontaż ze ścian poręczy z tworzywa sztucznego i drewna,
­ usunięcie powłok malarskich w tym lamperii z farby olejnej,
­ usunięcie zacieków,
­ wymiana tynku zmurszałego na tynk renowacyjny,
­ gruntowanie,
­ wykonanie gładzi gipsowej,
­ malowanie farbą lateksową ścian w kolorze 9295 wg wzornika Keim
Exclusive, sufitów w kolorze 9870,
­ wymiana wykładziny PCV obiektowej na stopniach i spocznikach z
montażem listew,
­ demontaż toru jezdnego krzesełka dla niepełnosprawnych od poziomu I
piętra do poddasza, i ponowny montaż po wykonaniu robót z
uruchomieniem,
­ montaż poręczy z drewna bukowego na wspornikach od poziomu piwnicy
do poziomu I piętra,
­ prace konserwatorskie przy balustradzie schodowej w zakresie usunięcia
wtórnych powłok malarskich, uzupełnienie ubytków struktury drewna
gotowym kitem drzewnym na bazie akrylowej lub winylowej; wykonanie
rekonstrukcji partii mazerunków i retuszu powłok malarskich.
5.2 Hol lewy parter i I piętro:
­ demontaż poręczy z tworzywa sztucznego,
­ usunięcie ze ścian odbojnic z płyty winylowej i narożników PVC
­ skucie płytek klinkierowych przy otworach drzwiowych,
­ usunięcie powłok malarskich w tym lamperii z farby olejnej,
­ gruntowanie,
­ wykonanie gładzi gipsowej,
­ malowanie farbą lateksową ścian w kolorze 9295 wg wzornika Keim
Exclusive, sufitów w kolorze 9870
­ montaż poręczy z drewna bukowego na wspornikach ­ wymiana wykładziny PCV obiektowej z naprawą podłoża i wywinięciem
cokolika na ścianę
­ montaż nad cokolikiem odbojnic płyt teksturowych wysokości 0,9m
­ montaż narożników ochronnych termoformowalnych na każdym narożniku wypukłym (ścian, ościeży)

5.3 Korytarz środkowy na I piętrze:
­ przeprowadzenie rozpoznania stratygraficznego nawarstwień malarskich,
wykonanie remontu drzwi drewnianych,
­ usunięcie ze ścian odbojnic z płyty winylowej i narożników PVC,
­ demontaż poręczy z tworzywa sztucznego,
­ usunięcie powłok malarskich w tym lamperii z farby olejnej,
­ gruntowanie,­ wykonanie gładzi gipsowej,
­ malowanie farbą lateksową ścian w kolorze 9295 wg wzornika Keim Exclusive, sufitów w kolorze 9870,
­ montaż poręczy z drewna bukowego na wspornikach,
­ wymiana wykładziny PCV obiektowej z naprawą podłoża i wywinięciem cokolika na ścianę.
­ montaż nad cokolikiem odbojnic płyt teksturowych wysokości 0,9m
­ montaż narożników ochronnych termoformowalnych na każdym narożniku wypukłym (ścian, ościeży)
­ wymiana klamek z szyldami na mosiężne stylowe retro

5.4 Hol prawy między kaplicą a windą na I piętrze:
­ przeprowadzenie rozpoznania stratygraficznego nawarstwień malarskich,
wykonanie remontu drzwi drewnianych,
­ usunięcie ze ścian narożników PVC,
­ usunięcie powłok malarskich w tym lamperii z farby olejnej,
­ gruntowanie,
­ wykonanie gładzi gipsowej,
­ malowanie farbą lateksową ścian w kolorze 9295 wg wzornika Keim
Exclusive, sufitów w kolorze 9870,
­ montaż poręczy z drewna bukowego na wspornikach,
­ wymiana wykładziny PCV obiektowej z naprawą podłoża i wywinięciem
cokolika na ścianę – część wyższa przy kaplicy,
­ wymiana posadzki – część niższa przy windzie w zakresie:
­ skucie płytek podłogowych,
­ wyrównanie podłoży z przygotowaniem pod wykładzinę podłogową,
­ ułożenie wykładziny PCV obiektowej z wywinięciem cokolika na ścianę.
­ wymiana posadzki – część niższa przy windzie w zakresie:
- skucie płytek podłogowych,
- wyrównanie podłoży zaprawą samopoziomującą z przygotowaniem pod wykładzinę podłogową,
- ułożenie wykładziny PCV obiektowej z wywinięciem cokolika na ścianę.
­ montaż narożników ochronnych termoformowalnych na każdym narożniku wypukłym (ścian, ościeży)
­ wymiana klamek z szyldami na mosiężne stylowe retro.

­Zamawiający wymaga, aby roboty prowadzono bezkolizyjne, w sposób zapewniający możliwość funkcjonowania obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427653,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241915160

7.3.3) Ulica: Żołnierzy II Armii WP 1

7.3.4) Miejscowość: Witoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 68-131

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.