Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00431228/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00443678/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00448170/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00455063/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00534253/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3d1e6c5-cfd0-4881-8276-5f115ee5b8801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3d1e6c5-cfd0-4881-8276-5f115ee5b880
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071572/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Piaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.14.2024.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10903756,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kębłowie na działkach nr ew. 450/2, 450/1 wraz z zewnętrzną instalacją energetyczną, kablową, przebudową przyłącza energetycznego, przebudową przyłącza gazowego z PRP oraz utwardzeniem terenu.Zakres prac obejmuje:
• Przebudowę i rozbudowę budynku OSP w Kębłowie
• Przebudowa przyłącza gazowego i energetycznego
• Przebudowę przyłącza wodociągowego
• Utwardzenie terenu
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
• Wykonanie wewnętrznych instalacji
o instalacja kanalizacji sanitarnej,
o instalacja wodociągowa,
o instalacja ogrzewania,
o instalacji wentylacji,
o instalacji klimatyzacji,
o Instalacja elektryczna,
o Instalacji gazowej,
o Instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
o Instalacja systemu monitoringu cyfrowego CCTVIP,
o Montaż syreny alarmowej
Minimalny wymagany okres gwarancji dla części I i II: 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45313100-5 - Instalowanie wind
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 2986409,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Klimusinie.Zakres prac obejmuje:
• Budowę wolnostojącego budynku dwukondygnacyjnego, bez podpiwniczenia o powierzchni użytkowej 815,4 m2 pełniący funkcję usług publicznych. Drugi budynek jednokondygnacyjny wolnostojący – garaż o powierzchni użytkowej 79,3 m2. Oba budynki zlokalizowane są w m. Klimusin, jednostka ewidencyjna 061703_5 Klimusin, obręb 061703_5.0018 Klimusin na dz. nr 278.
• Budowę przyłącza wodociągowego.
• Budowę zalicznikowej linii kablowej.
• Budowę instalacji kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem bezodpływowym.
• Budowę instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze szczelnym zbiornikiem na wody deszczowe.
• Utwardzenie terenu.
• Montaż pompy ciepła powietrze-woda.
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii..
• Wykonanie wewnętrznych instalacji
o instalacja wod-kan,
o instalacja ogrzewania,
o instalacji wentylacji,
o instalacji klimatyzacji,
o instalacji elektrycznych,
o instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
o instalacja systemu monitoringu cyfrowego CCTVIP.
• Zagospodarowanie terenu, budowa altany oraz obiektów małej architektury
Minimalny wymagany okres gwarancji dla części I i II: 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45313100-5 - Instalowanie wind
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 7917347,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3305565,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4238249,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3486000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RYSTAL - BUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291183928
7.3.3) Ulica: ul. Piwowarska 25
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne, roboty wentylacyjne, roboty elektryczne. Na dzień składania oferty nie jest znana nazwa Podwykonawcy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RYSTAL - BUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RYSTAL - BUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10768972,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7626000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW SZABAT MIRON-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432245224
7.3.3) Ulica: Puławska 10A/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-046
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7626000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





