Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418438/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
- 2025/BZP 00431056/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY MIEJSKIM ŻŁOBKU W WIELUNIU UL. PORZECZKOWA 8, 98-300 WIELUŃ - AKTYWNE PLACE ZABAW 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43/886-02-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bea66594-09cb-4928-ad92-3405fb36769c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY MIEJSKIM ŻŁOBKU W WIELUNIU UL. PORZECZKOWA 8, 98-300 WIELUŃ - AKTYWNE PLACE ZABAW 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea66594-09cb-4928-ad92-3405fb36769c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039730/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja Aktywnego placu zabaw przy Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Porzeczkowej 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja placu zabaw przy Miejskim Żłobku w Wieluniu, ul. Porzeczkowa 8 na działce nr 222/6, 220/8, obręb 15 m. Wielunia zgodnie z zakresem prac zamieszczonych w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do specyfikacji.
Zakres rzeczowy prac obejmuje.
1. Wszystkie oferowane urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie rzeczypospolitej Polskiej. Urządzenia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych – kwestia farb, lakierów, impregnatów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem, Oferowane urządzenia muszą posiadać właściwe atesty,
certyfikaty lub deklaracje zgodności atesty) z normami serii PN EN 1176 – 1177 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Certyfikat musi być wydany w ramach akredytowanego programu certyfikacji potwierdzony logotypem PCA lub innej równoważnej zagranicznej jednostki akredytującej, znajdujący się na certyfikacie. Nie dopuszcza się "certyfikatów" wystawionych przez jednostkę nieakredytowaną. Certyfikat musi być ważny na dzień składania ofert. Certyfikaty / deklaracje zgodności (atesty) Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń.
2. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa oraz wysokość swobodnego upadku.
3. Przedstawiona wizualizacja produktu jest integralną częścią opisu – produkt musi być zgodny z przedstawionym rysunkiem.
4. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 5%.
5. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych. Decyzje o wprowadzonych zmianach winny być dokonane wyłącznie na piśmie i zaakceptowane przez Inwestora oraz projektanta przedmiotowej dokumentacji projektowej.
Rozwiązania równoważne dotyczą producenta urządzeń. W sytuacji zastosowania urządzeń równoważnych wraz z ofertą należy złożyć projekt zagospodarowania jako dowód na to, iż wybrane urządzenia mieszczą się w ustalonych w projekcie miejscach posadowienia. W razie wątpliwości Inwestor ma prawo żądać od Wykonawcy dodatkowych materiałów, wyjaśnień oraz próbek materiałów zastosowanych w proponowanych urządzeniach. Inwestor ma prawo żądać oglądania na żywo
zaproponowanych lub zbliżonych urządzeń na innych placach zabaw.
6. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290800,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290800,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290800,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL CONSTRUCTION SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312035348
7.3.3) Ulica: TOROWA 6/1
7.3.4) Miejscowość: PABIANICE
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290800,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wieluniu
- Zadanie nr 1 - "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń", Zadanie nr 2 - "Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń"
- Zakup samochodu elektrycznego oraz zakup stacji ładowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń"
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Boniewie - II postępowanie
- Doposażenie placu zabaw przy gminnym żłobku "Leśna Przygoda" w Gajewie
- DZP.26.230.2025 Przebudowa podwórza kamienicy zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Traugutta 8 poprzez rozszczelnienie powierzchni i zazielenienie powierzchni podwórka zgodnie z PFU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Skweru Mariampolskiego w Bydgoszczy (program BBO)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie placu zabaw i strefy do ćwiczeń na terenie Szkoły Podstawowej nr 43 przy ul. Łowickiej 45 w Bydgoszczy (program BBO)
- "Dajmy radość dzieciom" - realizacja zadań: Cześć I - Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy MZS nr 3 w Krośnie, Część II - Budowa placu zabaw - plac gier podwórkowych przy DDL Krosno - Polanka
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





