eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-11-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752219

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

administracja samorz±dowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a519ff2-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00512276

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041165/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a519ff2-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3a519ff2-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-3a519ff2-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3a519ff2-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych na stronie prowadzonego postepowania.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w „Centrum pomocy”.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 wy¿ej przywo³anego rozporz±dzenia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 tego rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje jako za³±cznik), lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich po¶rednictwem odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze te umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha; ul. Plac Kolberga 11, 26 – 400 Przysucha.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula S³owik, email: inspektor@cbi24.pl, poczt± tradycyjn± na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze, numer referencyjny postêpowania: ZPI.271.69.2023.PS prowadzonym w trybie: podstawowym art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu, a tak¿e w trakcie realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.69.2023.PS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze.
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb dostawy paliwa p³ynnego spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿ne w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 w szacunkowej ilo¶ci 33 m3 (33000,00 litrów) w roku 2024 na potrzeby Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Parametry oleju opa³owego bêd±cego przedmiotem zamówienia:
Rodzaj paliwa: Olej opa³owy lekki o parametrach minimalnych: gêsto¶æ w temperaturze 150 C – max 860,00 kg/m3; zawarto¶æ siarki – max. 10,00 mg/kg; pozosta³o¶æ po koksowaniu ( z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) - max. 0,30 %(m/m); pozosta³o¶æ po spopielaniu – max. 0,01 % (m/m); zawarto¶æ wody – max. 200,00 mg/kg; zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych – max. 24,00 mg/kg; lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20 0C – max. 6,00 mm2/s; temperatura p³yniêcia – max. -20,00 0C; temperatura zap³onu – min. 56,00 0C; warto¶æ opa³owa – min. 42,60 MJ/kg; sk³ad frakcyjny – do temperatury 250 0C destyluje max. 65,00 %(V/V), do temperatury 350 0C destyluje – min. 85,00 %(V/V).
2) Przewidywana ³±czna szacunkowa ilo¶æ oleju bêd±ca przedmiotem zamówienia (dostawy): 33,00 m3 (33000,00 l) w okresie do 31.12.2024 r.
3) Gwarantowana przez zamawiaj±cego minimalna ilo¶æ zakupionego oleju w ramach niniejszego zamówienia wynosi: 18,00 m3 (18000,00 L).
4. Wymagania zamawiaj±cego dotycz±ce warunków dostaw paliwa olejowego:
1) Dostawy paliwa nastêpowaæ bêd± w dni robocze w godzinach 800 do 1500 w terminie do 48 godzin (2 dni roboczych) od momentu z³o¿enia telefonicznego zapotrzebowania przez upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy wymaga dostaw paliwa transportem Wykonawcy – autocysternami wyposa¿onymi w przep³ywomierz posiadaj±cy aktualn± legalizacjê.
3) Wykonawca jest zobowi±zany uwzglêdniæ w cenie jednostkowej paliwa olejowego: za³adunek, roz³adunek oraz transport.
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ oraz zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi dostaw okre¶lonych przez zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiaj±cy wymaga by ka¿da dostawa oleju opa³owego posiada³a stosowny certyfikat, ¶wiadectwo jako¶ci lub inny równowa¿ny dokument, wystawiony przez producenta, okre¶laj±cy jako¶æ produktu (w³a¶ciwo¶ci i parametry dostarczanego paliwa).
6) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego dostarczonego przez Wykonawcê. W przypadku niezgodno¶ci jako¶ci oleju z wymogami zamawiaj±cego opisanymi w SWZ Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzonego badania i w terminie 14 dni od jego daty przeka¿e kwotê odpowiadaj±c± kosztom badania na rachunek wskazany przez Zamawiaj±cego. W przypadku niezgodno¶ci jako¶ci oleju z wymogami opisanymi w SWZ Wykonawca zobowi±zany jest na swój koszt w miejsce wadliwego, dostarczyæ olej o prawid³owej jako¶ci w terminie 3 dni od powiadomienia przez Zamawiaj±cego o wynikach badañ.
5. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: gmina Przysucha, miejscowo¶æ Przysucha, ul. Krakowska 76, Publiczna Szko³a Podstawowa.
7. Uwagi i uzupe³nienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Zamawiaj±cy nie wskazuje producenta paliwa. U¿yta nazwa ceny oleju opa³owego PKN ORLEN ma na celu tylko porównanie z³o¿onych ofert.
2) Dostarczony olej opa³owy powinien posiadaæ odpowiednie atesty i certyfikaty okre¶lone odrêbnymi przepisami i spe³niaæ warunki okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Ewentualne u¿ycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych, technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazania jako przyk³adowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dwa kryteria procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i którzy wyka¿± ich spe³nienie na poziomie wymaganym przez zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym poni¿ej.
2. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
3. Posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶æ gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z p. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie spe³niania warunków w postêpowaniu aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) aktualnie obowi±zuj±cej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (sprzeda¿ oleju opa³owego) wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±. 1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – Za³±cznik nr 3 i 3a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) nale¿y z³o¿yæ w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem niewa¿no¶ci, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomoc± wa¿nego kwalifikowalnego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy wykonawca. 3) Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Za³±cznik nr 4. 4)Pe³nomocnictwo (upowa¿nienie) osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z odpisu z w³a¶ciwego rejestru wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ takie pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach tzw. wspólnej oferty w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) pod warunkiem spe³nienia poni¿szych wymagañ.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
1) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
2) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi udzieliæ pe³nomocnictwa w tym samym zakresie.
3) Dokument pe³nomocnictwa, z którego tre¶ci bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu powinno zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby oraz numeru identyfikacyjnego, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie elektronicznej.
3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln± nie mo¿e z³o¿yæ w jednym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrêbnej oferty w³asnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami. Wszystkie oferty z udzia³em tego Wykonawcy zostan± odrzucone.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Dla Zamawiaj±cego nie s± wi±¿±ce w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiêdzy Wykonawcami. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wykonania zamówienia w ca³o¶ci od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich ³±cznie.
5. O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone wg za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6. Kopie dokumentów za³±czone do oferty musz± byæ opisane „za zgodno¶æ z orygina³em” i podpisane przez Wykonawcê, Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.
7. Wszelka korespondencja w sprawie postêpowania przetargowego bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ na formularzu oferty.
8. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1)Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany tre¶ci umowy w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na przewidzieæ na etapie wszczêcia postêpowania m.in. zwi±zanych z procedurami, zmianami organizacyjnymi i uwarunkowaniami wewnêtrznymi Zamawiaj±cego np.zmian± sposobu ogrzewania szko³y. 2)Zamawiaj±cy zastrzega zmiany tre¶ci umowy w przypadkach, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3)Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach, gdy: nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia oraz nast±pi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu umowy prowadz±ca do podwy¿szenia ca³kowitego wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu umowy. 2.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w §6 ust.1 Umowy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia - poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uprawniaj±cy Strony Umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê na 15% w stosunku do poziomu cen tych samych materia³ów lub kosztów z dnia sk³adania ofert. Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê na dzieñ zaistnienia przes³anki w postaci wzrostu Wynagrodzenia ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia o 15%. 3.W sytuacji wzrostu ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia powy¿ej 15%, Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. 4.W sytuacji spadku ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia powy¿ej 15%, Zamawiaj±cy jest uprawniony z³o¿yæ Wykonawcy pisemn± informacjê o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Informacja powinna zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. 5.Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie waloryzacji o zmianê wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, ustalanego przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego i og³aszanego w Dzienniku Urzêdowym RP „Monitor Polski”. 6.Wniosek o którym mowa w ust.6 i 7 mo¿na z³o¿yæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy (pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia). 7.Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust.5 na zmianê wynagrodzenia, o którym mowa w §6 Umowy, nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego. 8.Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust.5 to 15% wynagrodzenia za zakres przedmiotu Umowy niezrealizowany jeszcze przez Wykonawcê przed dniem z³o¿enia wniosku. 9.Przez warto¶æ zmian, o której mowa w ust.11 nale¿y rozumieæ warto¶æ wzrostu lub spadku Wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±c± z waloryzacji. 10.Postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w ust.11. 11.Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust.5, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania Podwykonawcy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert z³o¿onych przez danego Wykonawcê. 2. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert. 3. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy edytowalnego wzoru „Formularza ofertowego” –udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. 4. Wykonawca powinien pobraæ „Formularz oferty”, zapisaæ go na dysku komputera u¿ytkownika, wype³niæ danymi wymaganymi przez zamawiaj±cego, ponownie zapisaæ na dysku komputera w formacie PDF oraz podpisaæ wymaganym podpisem elektronicznym. 5. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. 6. Uwaga: Z uwagi na to, ¿e zamawiaj±cy udostêpnia wykonawcom w³asny „Formularz oferty” (to jest nie za po¶rednictwem interaktywnego Formularza ofertowego, który umo¿liwia Platforma e-Zamówienia), podczas czynno¶ci sk³adania oferty mo¿e pojawiæ siê komunikat o nastêpuj±cej tre¶ci: „Czy chcesz kontynuowaæ? Postêpowanie nie posiada opublikowanego formularza ofertowego do tego postêpowania. Plik (w tym miejscu pojawia siê nazwa pliku) nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na platformie.” W takim przypadku nale¿y wybraæ opcjê „Tak chcê kontynuowaæ”. 7. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert± zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego. 8. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”. 9. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 10. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. 11. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê. Wykonawca wycofuje ofertê w zak³adce „Oferty/wnioski” u¿ywaj±c przycisku „Wycofaj ofertê”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.