Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394581/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni i elementów dróg na sieci dróg Powiatu Nowotarskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni i elementów dróg na sieci dróg Powiatu Nowotarskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cb6bd51-c4b5-44ca-a658-0974fadf659e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Remont nawierzchni i elementów dróg na sieci dróg Powiatu Nowotarskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont nawierzchni i elementów dróg na sieci dróg Powiatu Nowotarskiego.
2. W zakres robót wchodzi:
1) w zakresie drogi nr 1637K Harklowa - Tylmanowa:
a) zabezpieczenie terenu prac budowlanych,
b) wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm,
c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 6 cm,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z odpowiednim zagęszczeniem,
e) wykonanie umocnienia poboczy z płyt ażurowych gr. 10cm,
f) utwardzanie pobocza kostką bet. z krawężnikiem.
2) w zakresie drogi nr 1643K Krempachy - Frydman remont chodnika od km 0+096 do km 0+255:
a) zabezpieczenie terenu prac budowlanych,
b) rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50x50 cm wraz z krawężnikiem,
c) ułożenie krawężnika wraz obrzeżem,
d) ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr. 8 cm,
e) wykonanie miejsc postojowych wzdłuż remontowanego chodnika.
3) w zakresie drogi nr 1644K Łopuszna - Dursztyn od km 3+560 do km 4+020:
a) zabezpieczenie terenu prac budowlanych,
b) wykonanie wzmocnienia za pomocą geosiatek,
c) wykonanie warstwy wiążącej,
d) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
e) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z odpowiednim zagęszczeniem.
4) w zakresie drogi nr 1645K Nowa Biała - Białka Tatrzańska od km 0+603,00 do km 1+443,00:
a) zabezpieczenie terenu prac budowlanych,
b) wykonanie wzmocnienia za pomocą geosiatek,
c) wykonanie warstwy wiążącej,
d) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
e) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z odpowiednim zagęszczeniem.
5) w zakresie drogi nr 1653K Szaflary - Ząb od km 2+695 do km 2+745:
a) zabezpieczenie terenu prac budowlanych,
b) wykonanie frezowania istniejącej warstwy bitumicznej do gr. 10 cm,
c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z odpowiednim zagęszczeniem.
6) w zakresie drogi nr 1660K Ludźmierz - Pyzówka w miejscowości Pyzówka:
a) zabezpieczenie terenu prac budowlanych,
b) wykonanie frezowania istniejącej warstwy bitumicznej do gr. 10 cm,
c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
d) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z odpowiednim zagęszczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1905192,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2761872,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1905192,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7350009666
7.3.3) Ulica: ul. Szaflarska 102
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty brukarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1905192,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
pzd@nowotarski.pl
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia
- Dostawa agregatu prądotwórczego do Urzędu Gminy Nowy Targ
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Targu na potrzeby stołówki prowadzonej przez Przedszkole nr 2 w Nowym Targu w okresie od 02 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony na potrzeby wykonywania zadań Grupy Patrolowo-Remontowej PZD
- Dostawa 25 kompletów umundurowania strażackiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Dostawa cysterny na wodę pitną na potrzeby Gminy Nowy Targ
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 353012T Grotniki Duże - Grotniki Małe od km 0+000 do km 1+465 dł. 1465 mb."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





