Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425184/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00425201/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00432451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciołka 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9f55a7-5c49-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030503/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 934959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
komputery z monitorami 100 sztkomputery przenośne 4 szt.
oprogramowanie biurowe 20 szt.
szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 530000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
serwery 2 szt.oprogramowanie do wirtualizacji
system operacyjny szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
macierz dyskowa NAS 1 szt. szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System zarządzania komputerami i użytkownikami oraz monitorowania bezpieczeństwa- szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie do backupu maszyn wirtualnych oraz serwerów fizycznych szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie EDR - szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne. Cena ważnej oferty nr 4 w Pakiecie nr 1 złożonej przez DOMINO COMPUTER Jarosław Myśliński, Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo na kwotę tj. 824.070,48 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 551.778.00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546001,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824070,48 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263466 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361767,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263466 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO COMPUTER Jarosław Myśliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013145760
7.3.3) Ulica: Wrzosowa 41
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263466 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99659,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111396,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99659,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNT Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381673442
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Myśliński DOMINO COMPUTER
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Myśliński DOMINO COMPUTER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99659,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-03Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: dla części 4 postępowania nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82252,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94117,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82252,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNT Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381673442
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82252,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-03Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68904,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68904,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68904,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNT Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381673442
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68904,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-03INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





