eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Ochrony Państwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369383133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 38

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-463

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sop.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sop.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0f2638-6f16-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079857/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462762/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 64/2022/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kontrolerów dla systemu Kantech zamówienie podstawowe i zamówienie z prawem opcji zgodnych z załącznikiem 1a do SWZ i na warunkach określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31351000-1 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu

31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 113958,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa czytników kart dla systemu Kantech zamówienie podstawowe i zamówienie z prawem opcji zgodnych z załącznikiem 1b do SWZ i na warunkach określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31351000-1 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 25592,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa czytników kart dla systemu Kantech (dalekiego zasięgu) zamówienie podstawowe i zamówienie z prawem opcji zgodnych z załącznikiem nr 1c do SWZ i na warunkach określnych w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31351000-1 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 58651,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa czytników kart dla systemu Kantech (z klawiaturą) zamówienie podstawowe zgodnych z załącznikiem nr 1d do SWZ i na warunkach określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31351000-1 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 15904,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń i akcesoriów kontroli dostępu zamówienie podstawowe zgodnych z załącznikiem nr 1e do SWZ i na warunkach określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31351000-1 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3267,87 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kart zbliżeniowych zamówienie podstawowe i zamówienie z prawem opcji zgodnych z załącznikiem nr 1f do SWZ i na warunkach określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237131-6 - Karty elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 90146,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AAT SYSTEMY BEZPIECZEŃSTAWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512500868

7.3.3) Ulica: Puławska 431

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-801

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.