Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441339/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00460394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00465243/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DRÓG I PLACÓW UTWARDZONYCH WRAZ Z WYKONANIEM MAŁEJ ARCHITEKTURY W KW 8728 KOŚCIERZYNA – II ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DRÓG I PLACÓW UTWARDZONYCH WRAZ Z WYKONANIEM MAŁEJ ARCHITEKTURY W KW 8728 KOŚCIERZYNA – II ETAP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5baabbc5-d868-49ce-9074-a583e6102852
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056394/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie prac remontowych w KW 8728 Kościerzyna etap II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2812.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1555892,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg i placów utwardzonych wraz z wykonaniem małej architektury w kompleksie wojskowym 8728 Kościerzyna – etap II.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający dołącza do SWZ przedmiary robót. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiar robót powinien być analizowany w powiązaniu ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz niniejszą SWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy opracowali kosztorys ofertowy w oparciu o załączone przedmiary. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót, a dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający wymaga, aby wykonawcy zadali zamawiającemu pytanie wyjaśniające. Takie działanie ma na celu uzyskanie przez zamawiającego porównywalnych ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283351,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1793150,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283351,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-BUD Usługi Ogólnobudowlane Marcin Deik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881829125
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 26
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.5) Kod pocztowy: 84-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac drogowych, ERING Daniel Doering
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M-BUD Marcin Deik Usługi Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
M-BUD Marcin Deik Usługi Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283351,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Zakup projektora cyfrowego do Wejherowskiego Centrum Kultury".
- Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Iwaszkiewicza 27 w Wejherowie
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ ŚCIEŻKI KALETY-KUCZÓW
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku położonego w Trzebiatowie przy ul. Kopernika 15, wraz z robotami towarzyszącymi, oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania prac.
- Modernizacja zwiększająca efektywność energetyczną budynków użyteczności publicznej w Gminie Pieńsk.
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.