eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Budowa przyłącza wodociągowego dla Zespołu Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przyłącza wodociągowego dla Zespołu Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbema.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bem.zawiercie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/840848

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przyłącza wodociągowego dla Zespołu Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57382f7-7c78-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062632/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przyłącza wodociągowego do budynku szkoły.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0051/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35483,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia pn.: „Budowa przyłącza wodociągowego dla Zespołu Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu – etap I”.
Zadanie obejmuje w szczególności:
1) wykonanie wykopów i drenażu rurowego korytkowego,
2) wykonanie przewiertów i montaż rurociągów z rur polietylenowych,
3) połączenie istniejącego przyłącza wodociągowego z projektowanym,
4) przebudowę fragmentu instalacji wewnętrznej z montażem zaworów,
5) wykonanie prób szczelności i dezynfekcji rurociągów.
Nadto Wykonawca będzie zobowiązany do:
- urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
- wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z prawidłową technologią wykonywania robót,
- wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót,
- poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
- zniszczenie lub uszkodzenia urządzeń lub istniejących sieci, które wystąpią w trakcie realizacji zamówienia zostaną przez Wykonawcę i na jego koszt naprawione i doprowadzone do stanu pierwotnego,
- zgłaszania Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego robót ulegających zakryciu lub zanikających,
- zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
- uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
- przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego ,chyba że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia,
- przetransportowania i utylizacji materiałów, które nie nadają się do ponownego użytku,
- zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku, gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie,
- niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość oraz termin zakończenia robót, pod rygorem uznania, że okoliczności te nie mają znaczenia dla niedotrzymania terminu,
- wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonania inwentaryzacji powykonawczej.

Prowadzone prace nie powinny utrudniać funkcjonowania w całości budynku, w tym przemieszczania się osób – zwłaszcza uczniów i pracowników, jak również nie mogą spowodować konieczności zawieszenia działalności szkolnej w całym budynku.

Opis sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia wraz ze szczegółowym zakresem robót zawierają następujące załączniki do SWZ:
• dokumentacja projektowa – Załącznik Nr 8,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiORB)-Załącznik Nr 9,
• przedmiar robót – Załącznik Nr 10,
• projektowane postanowienia przyszłej umowy - Załącznik Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z dokumentami zamówienia termin składania ofert wyznaczono na dzień 23.11.2023 r. do godziny 09:00.
Do upływu powyższego terminu nie została złożona żadna oferta.

Uzasadnienie prawne:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.