Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00445280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych oraz ulotek i afiszy informacyjnych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.um.cieszyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych oraz ulotek i afiszy informacyjnych w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29153839-65ac-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części I jest druk i dostawa 26 numerów wydawanego co dwa tygodnie Informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych - w terminie od 27.01.2023r. do 12.01.2024r. i wkładki (kalendarza) do numeru z dnia 15.12.2023r.:4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 152872,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części II jest druk i dostawa 12 edycji ulotek i afiszy informacyjnych wydawanych co miesiąc od stycznia do grudnia 2023 r. (edycje: luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień, styczeń 2024)4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 19422,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445027,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142208,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Triada Wojciech Wicher
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251079456
7.3.3) Ulica: Plaka 34
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wydawnictwo "TRIADA" WOJCIECH WICHER
jakie przetargi wygrała firma
Wydawnictwo "TRIADA" WOJCIECH WICHER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142208,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075 PLN
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Popiołka w Cieszynie
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego akrylowego i grubowarstwowego przejść dla pieszych oraz ciągów dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
- Zaprojektowanie rozbudowy stacji ładowania autobusów elektrycznych, jej rozbudowa i wyposażenie
- Kompleksowe wykonanie robót związanych z organizacją ruchu drogowego w obszarze poszerzenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Cieszyna
- Umocnienie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią w rejonie Al. Piastowskiej i ul. Sportowej"
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Druk folderu serowarskiego
- Druk niestandardowych materiałów poligraficznych i promocyjnych na zewnątrz: okładki, teczki, informatory, foldery, broszury itp.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.