Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00479785/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych do filtrów do oczyszczania wody typ FPW-50, FPW-350 - sprawa nr 111/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11957381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych do filtrów do oczyszczania wody typ FPW-50, FPW-350 - sprawa nr 111/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ddad9bb-1e3c-43e0-96b6-89624da2b81f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 111/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117538,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do filtrów do oczyszczania wody typ FPW-50, FPW-350, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami i w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego w dokumentacji zamówienia.
►Zakres przedmiotu zamówienia składa się na dostawę 12-pozycji asortymentowych następująco:
1) podchloryn wapnia do chlorowania końcowego, granulat, opakowanie: 0,7 g do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-350 szt. 1440;
2) podchloryn wapnia do chlorowania wstępnego, granulat, opakowanie: 40 g do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-350 szt. 1800;
3) podchloryn wapnia, granulat zawiera ok.65% chloru czynnego opakowanie: 600 g do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-50 szt. 8;
4) siarczan glinu opakowanie: 36 g do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-350 szt. 1440;
5) siarczan glinu opakowanie: 800 g do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-50 szt. 9;
6) tabletki srebrowe do dezynfekcji wody typu MICROPUR MC opakowanie: listek po 10 tabletek szt. 20;
7) wkład z węglem aktywnym DTO (F1) do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-350 szt. 4;
8) wkład z węglem aktywnym DTO (F2) do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-350 szt. 4;
9) wkład z kationitem do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-350 szt. 4;
10) wkład węglowy – węgiel aktywny DTO oraz czynnik KDF 55 do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-50 szt. 114;
11) wkład kationitowy - wypełniony żywicą jonowymienną do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-50 (Zamawiający wskazuje informacyjnie dotychczas używany: wkład kationitowy - wypełniony żywicą jonowymienną PUROLITE C-160S) szt. 19;
12) wkład anionitowy - wypełniony żywicą jonowymienną do zabezpieczenia pracy filtra wody FPW-50 (Zamawiający wskazuje informacyjnie dotychczas używany: wkład anionitowy - wypełniony żywicą jonowymienną LayneRT-Laytine) szt.19
►Miejsce dostawy: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
►Zamawiający w pozycjach asortymentowych nr 6, 11, 12 dopuszcza produkty równoważne w stosunku do opisanych, według kryterium:
pozycja asortymentowa nr 6 - równoważny produkt musi:
o Zawierać srebro jako substancję aktywną
o Mieć porównywalne właściwości dezynfekujące
o Być bezpieczny dla zdrowia i dopuszczony do kontaktu z wodą pitną
o Mieć podobny czas działania i trwałość
pozycja asortymentowa nr 11 - równoważny wkład powinien:
o zawierać żywicę jonowymienną o podobnym typie (kationitowa, silnie kwaśna)
o mieć porównywalną zdolność wymiany jonowej
o spełniać normy jakościowe dla uzdatniania wody pitnej
o pasować do filtra wody FPW-50
pozycja asortymentowa nr 12 - równoważny wkład musi:
o zawierać żywicę jonowymienną o właściwościach usuwających np. arsen
o mieć podobną strukturę i wydajność
o być kompatybilny z filtrem FPW-50
o spełniać wymagania sanitarne i techniczne
Obowiązki Wykonawcy w przypadku zaoferowania produktów równoważnych:
Wykonawca, który oferuje produkt równoważny, musi:
• przedstawić dokumentację techniczną, certyfikaty, wyniki badań potwierdzających co najmniej powyższe wymagania;
• udowodnić, że produkt spełnia wszystkie wymagania funkcjonalne i jakościowe do wskazanych typów filtrów.
► Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
Oferowany przedmiot zamówienia:
1) Towar musi odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym określonym przez zamawiającego (np. skład chemiczny, forma, gramatura, przeznaczenie), powinien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego wyrobu;
2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
3) Towar musi być bezpieczny dla użytkownika i środowiska oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty (np. PZH, CE, NSF), jeśli dotyczy.
4) Towar nie może być używany, regenerowany ani uszkodzony. Musi być fabrycznie nowy i gotowy do użycia zgodnie z przeznaczeniem.
5) W przypadku wkładów filtracyjnych – muszą być zgodne z typem filtra (np. FPW-50, FPW-350), zarówno pod względem wymiarów, jak i technologii działania.
6) Towar powinien mieć odpowiedni okres trwałości min. 5-lat (np. dla środków chemicznych / tabletek dezynfekcyjnych) oraz być oznakowany datą ważności.
7) Opakowanie powinno zawierać czytelne oznaczenia producenta, skład, sposób użycia, środki ostrożności – w języku polskim.
8) Oferowane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub
w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
9) Wykonawca powinien dostarczyć wraz z dostawą dokumenty potwierdzające jakość towaru: np. karty charakterystyki, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne.
10) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia;
11) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
12) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR -
ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;
rozładunku przedmiotu zamówienia;
wniesienia i ułożenia we wskazanym miejscu.
Powyższy zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy (w tym w zakresie potencjału osobowego, transportowego
i ewentualnych urządzeń, wózków usprawniających rozładowanie). Cena winna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138676,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138676,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138676,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER SYSTEMS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8431536519
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138676,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Dostawa wyposażenia osobistego
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań obrony ludności i obrony cywilnej
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawy w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu technicznego, ratowniczego i wyposażenia pomocniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





