eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zławieś Wielka › "Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zławieś Wielka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zławieś Wielka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zławieś Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Handlowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zławieś Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-134

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 566741335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.grodzki@zlawies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlawies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zlawies.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zławieś Wielka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f110df-66a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP34.271.61.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zławieś Wielka”

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji paneli fotowoltaicznych
w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej oraz w załączniku wytyczne zamawiającego dla następujących obiektów:
Miejscowość numer działki wielkość instalacji CO2
[ T/Rok] miejsce montażu produkcja prądu
[kWh/rok]
Górsk 617/2 49,95 kW 40,922 obiekt szkoły podstawowej 50 397
Stary Toruń (Przysiek) 258/1
258/7 46,80 kW 39,381 obiekt szkoły podstawowej 48 498
RAZEM 80,303

• dostarczeniu urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia montażu instalacji, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej,
• wykonaniu kompletnych instalacji fotowoltaicznych obejmujących współpracujący automatycznie system kolektorów fotowoltaicznych, falownik, niezbędną instalację elektryczną,
• wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych,
• przeprowadzeniu prób całej instalacji oraz niezbędne pomiary,
• przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
• opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
• przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji fotowoltaicznej,
• przygotowanie techniczne instalacji oraz złożenie przez właściciela nieruchomości poprawnego zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej u właściwego OSD.
• Wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi zamawiającego, które stanowią załącznik do niemniejszego SWZ.

2.1. Szczegółowy zakres prac został ujęty w Projektach instalacyjnych (budowalnych), w istotnych postanowieniach umowy, oraz w wymaganiach zamawiającego technicznych.
2.2. Tam gdzie w SWZ lub w projektach, został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z projektami budowalnymi oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ oraz w projektach.
2.3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
2.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2.5. W przypadku wymaganego w projekcie budowlanym oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne.
2.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz na zainstalowane urządzenia liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) – wynosi co najmniej:
2.6.1.
• Panele fotowoltaiczne – 15 lat,
• Panele fotowoltaiczne na liniową gwarancje mocy po 30 latach 85%
• Inwerter- min. 12 lat,
• Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia – min. 4 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71314100-3 - Usługi elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348724,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404586,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348724,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielona Firma Sp. z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762407393

7.3.3) Ulica: Piotra Trębacza 11a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-436

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348724,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.