Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00490885/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potoku i Żarnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlicze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 44 847 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jedlicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jedlicze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c71d21f9-8309-44b8-a19e-7662a8b147071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potoku i Żarnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71d21f9-8309-44b8-a19e-7662a8b14707
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036844/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potoku i Żarnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RP.271.4.28.2025.MŻM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia w ramach trwającej inwestycji pn.”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Potoku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia w ramach trwającej inwestycji pn.”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żarnowcu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert. W prowadzonym postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny tej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert. W prowadzonym postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny tej oferty
INNE PRZETARGI JEDLICZE
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Jedlicze wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Świadczenie usług powszechnych w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Jedlicze.
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie stref aktywności fizycznej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus
- Dostawa sprzętu sportowego na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





