eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://16wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31941731-6990-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084794/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.40 Dostawa urządzeń warsztatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 397/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198801,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
a) Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
b) Załączniku nr 2 – projekt umowy.
3. Dostarczony sprzęt musi być produktem kategorii I wolny od jakichkolwiek usterek,
spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowy - produkt wykonany z nowych elementów,
nieregenerowany i nieobciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich.
4. Opakowania zewnętrzne dostarczonych narzędzi muszą posiadać informację
umożliwiającą ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszenia opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
5. Na dostarczony towar stanowiący przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć deklaracje zgodności, atesty lub dopuszczenia do obrotu handlowego
z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych
państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących
te normy.
6. Wykonawca do rozładunku dostarczonego wyposażenia i narzędzi użyje
własnych sił oraz sprzętu rozładunkowego na własny koszt.
7. Zabrania się tworzenia zestawów narzędzi. Dostarczone narzędzia zestawy narzędzi musza być zestawami utworzonymi przez jednego producenta, posiadać symbol
katalogowy /symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim.
8. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania
techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wy-rób oraz odpowiednie normy.
9. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację Towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
10. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego,
tj. w poniedziałek - czwartek w godz. od 7:00 do 14:00, w piątek w godzinach od 7:00 do 11:00.
11. Miejsce dostawy towarów stanowiących przedmiot umowy oraz osoby upoważnione
od odbioru towaru to:
1) Magazyn w m. Bucierz, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, pan Waldemar FILIPOWICZ tel.: 261-474-090
2) Magazyn w m. Wałcz, ul. Wronia 3, 78-600 Wałcz, pan Jan KAŁAMARZ,
tel.: 261-472-087
3) Magazyn w m. Złocieniec, ul. Czwartaków 4, 78-520 Złocieniec,
pan Adam DYBOWSKI, pan Andrzej GWOREK tel.: 261-465-617

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261990 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 49

7.3.4) Miejscowość: Orle

7.3.5) Kod pocztowy: 84-252

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.