Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na 9 fontannach i ujęciu wody ,,Zdrój’’ na ul. Świdnickiej we Wrocławiu z podziałem na części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 49
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdium-wroc.logintrade.net/zapytania_email,144557,69bb9db783da167c8dfd24db1afb3a98.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie pasem drogowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na 9 fontannach i ujęciu wody ,,Zdrój’’ na ul. Świdnickiej we Wrocławiu z podziałem na części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4958c0-6f30-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072914/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na 9 – ciu fontannach i ujęciu wody „Zdrój” na ul. Świdnickiej - na 2024r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TXZ/EEIW/218/2023/PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na 9 fontannach i ujęciu wody ,,Zdrój’’ na ul. Świdnickiej we Wrocławiu z podziałem na dwie części:część I:
Zadanie 1. Fontanna „Walka i Zwycięstwo” na pl. Jana Pawła II
Zadanie 2. Fontanna „Szermierz” na pl. Uniwersyteckim
4.5.3.) Główny kod CPV: 50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
4.5.5.) Wartość części: 117096 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na 9 fontannach i ujęciu wody ,,Zdrój’’ na ul. Świdnickiej we Wrocławiu z podziałem na dwie części:część I:
Zadanie 1. Fontanna „Walka i Zwycięstwo” na pl. Jana Pawła II
Zadanie 2. Fontanna „Szermierz” na pl. Uniwersyteckim
część II:
Zadanie 3. Fontanna na pl. Solnym
Zadanie 4. Fontanna na pl. Gołębim
Zadanie 5. Fontanna na pl. Orląt Lwowskich
Zadanie 6. Fontanna na placu przy kościele Św. Marii Magdaleny
Zadanie 7. Fontanna przy pasażu Wybrzeże Wyspiańskiego
Zadanie 8. Fontanna na ul. Oławskiej
Zadanie 9. Fontanna na Rynku Psiego Pola
Zadanie 10. Ujęcie wody „Zdrój” na ul. Świdnickiej"
4.5.3.) Główny kod CPV: 50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
4.5.5.) Wartość części: 382899 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348582 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA SERWIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971795733
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-16 do 2024-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348582 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466047 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348582 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA SERWIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991277823
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348582 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-16 do 2024-11-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- "Modernizacja/remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - 3 zadania"
więcej: Roboty kamieniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.