Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467388/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00553597/01 - Wynik z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdów na potrzeby gminy Krościenko nad Dunajcem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182623077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdów na potrzeby gminy Krościenko nad Dunajcem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55d2227a-b92c-49fd-87ce-a1fc9ba0c2d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049301/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdów na potrzeby Gminy Krościenko nad Dunajcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.2.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 661300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I- Fabrycznie nowy ciągnik rolniczy;4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 239000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Przyczepa ciągnikowa;4.5.3.) Główny kod CPV: 42415200-0 - Pojazdy techniczne
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – Mobilny zbiornik na paliwo o pojemności 5000l;4.5.3.) Główny kod CPV: 42415200-0 - Pojazdy techniczne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV – Zbiornik na wodę o pojemności 5000 l;4.5.3.) Główny kod CPV: 42415200-0 - Pojazdy techniczne
4.5.5.) Wartość części: 29918,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V – Koparko-ładowarka;4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 333252,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555394,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nowego samochodu dostawczego z homologacją ciężarową (kategoria N1)"
- Zakup samochodu osobowego (mikrobusu) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- Dostawa jednej sztuki ciągnika siodłowego dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym z osprzętem i pakietem serwisowym
- Zakup wraz z dostawą pojazdów oraz ciągnika rolniczego na potrzeby gminy Krościenko nad Dunajcem.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





