Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464440/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem z montażem i demontażem iluminacji świetlnych Jarmarku świątecznego wraz z dekoracjami w dzielnicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,212219,9a23e4813bbbf0f5fdee1d8403443590.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem z montażem i demontażem iluminacji świetlnych Jarmarku świątecznego wraz z dekoracjami w dzielnicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16833f0c-0fa5-4b18-80a1-85b747789b8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035481/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wynajem z montażem i demontażem iluminacji świątecznych dla imprezy pn. Jarmark świąteczny wraz z dekoracjami w dzielnicach’
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.32.2025.TP2.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 853658,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych iluminacjami świątecznymi dla imprezy pn. Jarmark świąteczny wraz z dekoracjami w dzielnicach, tj. wydzierżawienie dekoracji LED wg załącznika nr 1 wraz z montażem, demontażem i obsługą w/w przez okres trwania umowy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wynajem dekoracji świątecznych LED od dnia montażu do dnia demontażu;
b) montaż wynajmowanych elementów dekoracji do dnia 27.11.2025 r. do godz.19.00,
c) demontaż wszystkich elementów po 11.01.2026 r., lecz nie później niż do 18.01.2026 r.;
d) włączenie dekoracji do zasilania oraz próbne odpalenie dekoracji w dniu 27.11.2025r. godz. 19.00, przy udziale Zamawiającego,
e) uroczyste odpalenie dekoracji na Rynku dnia 28.11.2025 r., o godzinie Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na dzień przed
f) wyłączenie zasilania, którego należy dokonać nie później niż w dniu demontażu dekoracji,
g) konserwacja i monitorowanie elementów dekoracji świątecznej od daty montażu do dnia demontażu, tzn. utrzymanie w sprawności elementów dekoracji świątecznej,
h) wykonanie dokumentacji fotograficznej z zamontowanej i funkcjonującej dekoracji świątecznej z każdego obiektu, na którym będzie zamontowana.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984466,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984466,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984466,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 534-248-78-35
7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984466,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-19INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Usługi pocztowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: T i P
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Dostawa iluminacji świątecznych
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Przebudowa stadionu sportowego w msc. Lelis
- Świąteczną dekorację i oświetlenie Miasta Chorzowa
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





