Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00486170/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modyfikacja funkcjonalności i rozwój portalu internetowego „Baza wiedzy w zakresie nierówności w zdrowiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modyfikacja funkcjonalności i rozwój portalu internetowego „Baza wiedzy w zakresie nierówności w zdrowiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3982159c-42af-49bd-8fe2-a5603d92c861
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.DZP.260.1105.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja funkcjonalności i rozwój portalu internetowego „Baza wiedzy w zakresie nierówności w zdrowiu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wyznaczonym terminie tj. 29 października 2025 roku, wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę DMSOFTWARE DAWID MALLY, Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W związku z odrzuceniem jedynej oferty złożonej w postępowaniu, Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





