Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501230/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00574186/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Zamawiającego w ilości do 68 m³ łącznie .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 47 8714323
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511424
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00501230
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Zamawiającego w ilości do 68 m³ łącznie .
Po zmianie:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Zamawiającego w ilości do 58 m³ łącznie .
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Część 3 zamówienia – dostawa oleju opałowego do jednostek wskazanych w części 3 zamówienia w ilości 40 m³ - tabela w formularzu ofertowym.
2. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie częściami na podstawie pisemnych zamówień częściowych wysyłanych Wykonawcy faksem, własnym transportem i na własny koszt do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wyszczególnionych w Formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do SWZ). Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie nie dłuższym niż 2 (dwa) dni robocze (tj. dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się, że sukcesywnie dostarczany olej opałowy lekki będzie każdorazowo posiadać wartość opałową nie mniejszą niż 42,6 MJ/kg i posiadać wszystkie wymagane parametry dla tego typu oleju opałowego, zgodnie z normą PNC 96024:2011 lub równoważną dla grupy L1, tj.:
3.1. wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
3.2. zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m)
3.3. zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg
3.4. zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg.
4. Jakość towaru będzie potwierdzona każdorazowo przy każdej sukcesywnej dostawie certyfikatem (świadectwem) jakości wystawianym przez producenta, o którym mowa w § 2 pkt 2 – 4 PPU (załącznik nr 2 do SWZ).
4. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający oświadcza, zgodnie z zapisami ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 ze zm.) sprzedawca wyrobów akcyzowych nieobjętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przeznaczenie, określonych w art. 89 ust. 1 pkt 9, 10 i pkt 15 lit. a, jest obowiązany w przypadku sprzedaży: osobom prawnym, jednostkom organizacyjnym niemającym osobowości prawnej oraz osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą – do uzyskania od nabywcy oświadczenia, że nabywane wyroby są przeznaczone do celów opałowych lub będą sprzedane z przeznaczeniem do celów opałowych, uprawniających do stosowania stawek akcyzy określonych w art. 89 ust. 1 pkt 9, 10 i pkt 15 lit. a; 2) osobom fizycznym, iż zakup oleju opałowego we wszystkich wskazanych jednostkach niniejszego postępowania będzie przeznaczony do celów opałowych.
6.Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 Pzp). Czynności związanych z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.).
8. Miejsce realizacji dostawy: Część 3 zamówienia – KP w Bierutowie; Kłodzko ul. Wyspiańskiego 2; Wrocław, ul. Połbina 1; KP w Kamieńcu Ząbkowickim
Po zmianie:
1. Część 3 zamówienia – dostawa oleju opałowego do jednostek wskazanych w części 3 zamówienia w ilości 30 m³ - tabela w formularzu ofertowym.
2. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie częściami na podstawie pisemnych zamówień częściowych wysyłanych Wykonawcy faksem, własnym transportem i na własny koszt do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wyszczególnionych w Formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do SWZ). Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie nie dłuższym niż 2 (dwa) dni robocze (tj. dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się, że sukcesywnie dostarczany olej opałowy lekki będzie każdorazowo posiadać wartość opałową nie mniejszą niż 42,6 MJ/kg i posiadać wszystkie wymagane parametry dla tego typu oleju opałowego, zgodnie z normą PNC 96024:2011 lub równoważną dla grupy L1, tj.:
3.1. wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
3.2. zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m)
3.3. zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg
3.4. zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg.
4. Jakość towaru będzie potwierdzona każdorazowo przy każdej sukcesywnej dostawie certyfikatem (świadectwem) jakości wystawianym przez producenta, o którym mowa w § 2 pkt 2 – 4 PPU (załącznik nr 2 do SWZ).
4. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający oświadcza, zgodnie z zapisami ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 ze zm.) sprzedawca wyrobów akcyzowych nieobjętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przeznaczenie, określonych w art. 89 ust. 1 pkt 9, 10 i pkt 15 lit. a, jest obowiązany w przypadku sprzedaży: osobom prawnym, jednostkom organizacyjnym niemającym osobowości prawnej oraz osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą – do uzyskania od nabywcy oświadczenia, że nabywane wyroby są przeznaczone do celów opałowych lub będą sprzedane z przeznaczeniem do celów opałowych, uprawniających do stosowania stawek akcyzy określonych w art. 89 ust. 1 pkt 9, 10 i pkt 15 lit. a; 2) osobom fizycznym, iż zakup oleju opałowego we wszystkich wskazanych jednostkach niniejszego postępowania będzie przeznaczony do celów opałowych.
6.Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 Pzp). Czynności związanych z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.).
8. Miejsce realizacji dostawy: Część 3 zamówienia – KP w Bierutowie; Kłodzko ul. Wyspiańskiego 2; Wrocław, ul. Połbina 1;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
206178,86
Po zmianie:
154634,14
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO NA ROK 2026
- Dostawa oleju opałowego na rok 2026 dla jednostek podległych Gminie Kołaczkowo
- DO-1/05.
więcej: Oleje opałowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





