eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo - Parkowego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo – Parkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo – Parkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4666a5cc-715e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Rewitalizacja zagospodarowania Zespołu Pałacowo-Parkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470133/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.55/1.2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo – Parkowego zlokalizowanego przy ul. Parkowej w Kozienicach. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą NR Edycja3PGR/2021/331/PolskiLad PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „ Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo-Parkowego”.

Zakres robót w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją zadania, w tym roboty przygotowawcze, pomocnicze, towarzyszące, kompleksową wielobranżową weryfikację i aktualizację dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem kompletu uzgodnień i decyzji, przy czym zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę drogi dojazdowej na terenie zespołu pałacowo-parkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, wykonanie prac konserwatorskich w zakresie istniejących na terenie rzeźb, kolumn, fontanny, oraz fragmentu ogrodzenia wraz z bramą główną, uruchomienie i przetestowanie zamontowanych urządzeń i oprogramowania, oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu prac.
Zakres obejmuje:
wielobranżową aktualizację dokumentacji projektowej ,
uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień, opinii i decyzji, w tym WKZ ,
pełnienia nadzoru autorskiego,
roboty w obrębie zagospodarowania terenu i infrastruktury towarzyszącej,
uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zawiadomienie o zakończeniu robót.
Zakłada się:
- wielobranżową aktualizację dokumentacji projektowych w celu realizacji zadania,
- uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, zatwierdzeń branżowych i administracyjnych, i innych wymaganych przepisami szczegółowymi,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych i konserwatorskich,
- sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót (po wykonaniu obiektu projektant zobowiązuje się przenieść na inwestora autorskie prawa majątkowe do projektu),
- realizację zamierzenia budowlanego na podstawie zaktualizowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej,
- zapewnienie w okresie gwarancji okresowej kontroli wykonanych robót oraz dostarczonego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45262210-6 - Fundamentowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

51340000-7 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11364840,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.